Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

OJ jäklar vad duktig du är!!

SeriousGangBang skrev 2008-12-18 21:23:47 följande:
    bjuder på en tårta till
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-12-19 03:01:26 följande:
    NU ska jag läsa min BOK,trots att det känns som att ögonen svider. Läser Mia-Sanningen om Gömda.SPÄNNANDE! Hojta till om någon vill ha den efter mig-en fördel om ni läst Gömda och Asyl av Liza Marklund innan.
    Den vill jag verkligen läsa! Funderar på att köpa den till Snyggo i julklapp.
  • gutegirl
    Ickan skrev 2008-12-19 08:01:35 följande:
    Den ska jag också läsa någon gång och Emma, Mias dotter eller vad den heter. Tant Greta skrev 2008-12-19 03:01:26 följande:
    Är det också Monica Antonsson som skrivit den`?
  • gutegirl
    Ickan skrev 2008-12-19 08:04:40 följande:
    Förmodligen inte, såg bara titeln någonstans o insåg att den ingår i serien sas. o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 08:02:13 följande:
    Hur som haver, läsvärda är de!

Nu har jag bytt sidfot
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • gutegirl
    Perry the Platypus skrev 2008-12-19 08:23:44 följande:
    Morrn förresten!! Idag är både jag och Arvid hemma. Jag är sjukare än han är så det här blir nog spännande.
    aj aj, sånt är inte kul! NÄr man är sjuk ska barn vara på dagis
    Ni var förkylda va?
  • gutegirl
    Perry the Platypus skrev 2008-12-19 08:36:55 följande:
    Gissa vem som skriver för snabbt på mitt jobb och alltid måste kolla igenom besluten så att inget skrivfel slinker med?
    Du?
  • gutegirl
    Perry the Platypus skrev 2008-12-19 08:36:00 följande:
    Jo, jag har ont i halsen och är tjock i alla håligheter som man kan hitta i mitt ansikte. Arvid har en förfärlig hosta så honom har jag trattat i Lepethon[sic] och Alvedon för han har vägrat äta i flera dagar men verkar i övrigt ganska opåverkad. Eftersom det bara är en dag kvar tilsvi är lediga oh magsjuka går på dagis nu så käns det smartare att hålla honom hemm och försöka få honom att äta något alls. Juice går bra mend inget anat. Oj. Nu överinformerade jag kanske en aning.
    äter han glass? Det brukar vara väldigt gott med glass när det svider i en liten hals.
  • gutegirl
    Perry the Platypus skrev 2008-12-19 08:46:03 följande:
    Nähä!!! Och nej, Arvid är alldeles för fin i kanten för att gilla något så simpelt som glass. Godis går däremot bra.
    Vad synd, det kyler av och lenar lite om man inte vill äta något. isglass som smakar cola då?
Svar på tråden dårt asöires setuG