Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Och äta kokt hund i rapsfrö?

DanBe skrev 2008-12-18 18:51:00 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 18:47:51 följande: du kan få komma och städa hos mig och kanske även natta junior?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

www.doula.nu/

MissKaos skrev 2008-12-18 18:57:29 följande:
    Hörni, var hittar man en Doula snabbt? Inte till mig men.. till en behövande tjej som är livrädd att föda -och mannen börjar bete sig som ett j-a SVIN en månad innan BF.
  • gutegirl

Det finns redan, och den är ju rolig.
    Jag vill ge honom något som HAN har glädje av

MissKaos skrev 2008-12-18 19:25:46 följande:
    En dildo. Den har du oxå glädje av!
  • gutegirl

HUr fan visste du det???

Garageänkan skrev 2008-12-18 20:29:46 följande:
    God Jul Gute Det var en gång ett får som hade så burrigt snår. Så mannen sade och log, nu får det vara nog. Denna tingest duger åt en tax, brazilian wax får du strax. Bliver det ett vite av blod får du en ask plåster och en drog
  • gutegirl

tack tack FAst jag tror att stålull hade varit mer passande. Eller ett stålbad, kanske.

siamusen skrev 2008-12-18 20:30:40 följande:
    Till Gute: En påse med mjukaste kashmir-ull sa du kan fa dig ett stadigt knull för nu är du sa strâv att inte ens en skadad râv vill ta i dig med tång så hâr far du ett ulle-fång
  • gutegirl

Dexofen funkar?
    Jag blevlite paff häromdagen, med TUttbitaren fick jag äta en massa citodon och det sades vara säkert, men nu har de tydligen ändrat i FASS till att man ska undvika det. Och detär ju fan det enda som hjälper mot foglossningssmärtan.

MissKaos skrev 2008-12-18 21:18:47 följande:
    AHHH HAr just insett att man kan ta Dexofen under grav *lycklig* Då kasnke jag kan sova lite i natt??? Jävla rygg... MEn den kanske blir bättre om jag sover..
Svar på tråden dårt asöires setuG