Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-11-01 21:06:08 följande:
    nu står jag här, naken, fet och full med öl. Och ni bara sitter och glor och käkar popcorn!! Ska ni inte ta och hämta en wettexduk så jag kan torka bort ölen åtminstone? hade hoppats lite på att någon kunde ha sörplat upp den...men those days are over..*snyft*
    h'mtar en rosa enjoduk och slibbar av lite på ena bröstet
  • Garageänkan

Ja jag är ju en sån hemsking som borde va utan barn. Det är 6 år mellan mig och min bror vi fick först nytta av varann när han blev 16-17 år innan dess hade vi knappt kontakt utom när han plågade mig typ.
    KB har en två år yngre bror och de har haft mycket kul ihop och det känns fel mot LillM att va ensambarn (min mamma var det och klagar alltid på det osv)
    Och så känns det som om allt man hade innan barnet ändå är över så det är lika bra att skaffa ett till nu då för det är ingen skillnad. Men jag hatar fortfarande att va gravid osv

• Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-11-01 21:10:40 följande:
    Kommer du verkligen fixa en tuff grav. med den inställningen?
    Jag överlevde ju den förra också trots konstant kräkande och foglossning from hell. Men skulle jag få bestämma så skulle KB få va gravid iställe
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-01 21:26:02 följande:
    kommer du klara. Jag kan halla undan haret pa dig nâr du spyr!
    Gulle du!
    Den här gången kommer ju KB att kunna va pappaledig och inte studera osv så vi kommer att ha pengar och inte bo i en liten etta ute i urskogen osv. Det var verkligen inte så kul förra gången jag va ju hlet isolerad.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-01 21:29:06 följande:
    Har du tur kanske du inte ens mar daligt som sist.
    ja det får man hoppas, jag hade verkligen inte saker på min sida senast. Måste ju äta muskelavslappnande och sov inte på tre veckor bara fem minuters små pauser typ...KB kunde inte göra något han fick inte va hemma från skolan. SÅ nu förstår ni kanske varför jag varot så anti nya barn så. Men nu har vi helt andra förutsättningar så man får hoppas på det bästa.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-01 21:31:47 följande:
    varfôr âter/at du muskelavslappnande?
    Jag har LÅNG HISTORIA.... men

Jag har ett fel på mina nyckelben så att spetsarna längst ut har en krok neråt så de skaver in i musklerna om jag använder armarna framåt/uppåt. När M va liten och hade kolik så gick jag ju runt med honom hela tiden och bar ch bar det var döden för mina axlar det är den värsta smärtan jag varit med om. Kunde klara dagarna när jag var i rörelse men när jag skulel slappna av på natten så gjorde det så jävla ont att jag skulle kunnatagit mitt liv på allvar. Inget fungerade och läkarna kollade inte ordentligt och skickade mig på fysioterapi som gjorde allt 100 grr värre och KB fick inte va hemma från skolan och han kunde ju inete ta me LillM på klättrande i högspänningsledningar osv. Mamma och svärmor gjorde det de kunde osv men det var inte många h om dagen de kinde komma bort från jobbet. Jag ringde akuten flera nätter i veckan och till sist efter tre veckors helvete (efter fysion som nästan tog kål på mig) så tittade en jättebra läkare på röntgenbilder och såg att jag har såna här böjda spetsar det är tydligen jättevanligt och opereras bort LÄTT. Men mina muskler var ju helt åthelvete och de kunde ju inte operera när jag hade en liten bebis på 2 månader eftersom man måste ha armen i vinkel på en ställning fast i läge i 3 månader efter OP minst eller iaf får man inte röra den eller lyfta på 3 månader (mamma har gjort OP på ena armen) och jag har ju i båda så 6 månader utan att kunna bära sin baby eller byta på den eller klä på osv är ju helt stört overkigt. jag har inte op efter lillMs födsel heller och det KAN ju hända att det kommer tillbaks vid baby nr 2 men då är ju KB hemma och så kan han avlasta mera. Han fick ju inte va borta från skolan eftersom han var borta så länge när han hade bruten rygg och fick knappt ha en sjukdag eller så.
  • Garageänkan

usch vad jag skriver dåligt börjar se i kors nu men måste hålla mig vaken tills Kb kommer hem

• Garageänkan

Ja det heter ju säkert nåt fint på latin min åkomma

• Garageänkan
    Trogga skrev 2008-11-01 21:46:58 följande:
    Änkan låter smärtsamt
    Ja det värsta är ju att jag inte kan leva normalt, direkt när jag anstränger axlarna blir det sjukt men jag har lärt mig leva med det. Hoppas på OP sen när barnet/barnen blivit lite större. Så kanske jag kan tvätta fönster och hänga tvätt osv. Ibland kan jag inte ha axelväska om den väger lite mer än ett par nycklar osv. Absolut inte ryggsäck...
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-01 21:49:20 följande:

De har några typ skivor som man skruvar fast direkt på väggen.
    Dom har vi de är i lackserien men de håller inte för så mkt tyngd beror lite på vad man har för vägg och hur man skuvar... men om de är proppen som ska borra så skulle jag rekommendera nån annan
Svar på tråden dårt asöires setuG