Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 20:14:54 följande:

åååh sådant är kul! Härkollar vi på Harry Potter.Tuttbitaren tycker att bebisen ska heta Harry.

Harry Pothead om han blir kriminell knarkis. Nej såklart inte...
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-30 20:16:15 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 20:14:54 följande:Harry är fint pa riktigt. Och Henry.
    Vi höll på och mobbade en som just fått barn att killen borde heta Kliff eller Kay haha med K.
  • Garageänkan

Jag har fått en ny hobby. Om jag sitter jättelänge på fötterna i soffan liksom har fötterna under ändan så domnar de och jag tappar lkänseln och sen ska jag försöka gå men de är som spaghetti. Jättekul. Eller...? Hm låter konstigt. rekommenderas inte för gravida och stela.

• Garageänkan
    Chilimon skrev 2008-10-30 20:31:12 följande:
    Hahaha, inte bara jag som har den hobbyn allså¨ Jag lyckas ta mig till diskbänken och står sen och förbannar mig själv, för jag kan ju inte gå tillbaka och sätta mig för det gör för jävla ont
    Haha VISST ÄR DET KUL!? Det gör ont och pirrar. Love it fan va stört att nån annan också håller på såhär, trodde jag inte, konstigt
  • Garageänkan

En gång när jag bodde på studenthem i finland så skulle jag springa och svara i telefonen i trappen men jag hade suttit på fötterna så länge att de var obrukbara och just då kom två snygga killar och skulle prata med min roomie och jag stiger upp och ramlar raklång ner på golvet framför killarna och slår pannan i en öppen dörr och skrattar så jag nästan dör, kunde ju inte resa mig sen heller utan ramlade igen för vristerna vek sig. Sen blev jag tillsammans med den ena killen som tur var. Annars skulle jag nog tagit livet av mig sååååå pinsamt

• Garageänkan

Kb håller på och kollar jobb i sverige. Vi flyttar hela familjen om han får ett riktigt välbetalt jobb.

• Garageänkan

Nu blåser det så förbannat mkt att det låter som taket ska flyga sin kos. (hjeeelp)

• Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 21:04:39 följande:

Borde ni inte åka til Norge då?
    Ja alltså KB var ju på väg dit men han som han skulle jobba med /åka med hans kompis dog ju förra julen så det blev inget av det :_(
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 21:19:27 följande:

Han frös ihjäl.
Svar på tråden dårt asöires setuG