dårt asöires setuG
o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 20:14:54 följande:

Harry Pothead om han blir kriminell knarkis. Nej såklart inte...
o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 20:14:54 följande:
Jag har fått en ny hobby. Om jag sitter jättelänge på fötterna i soffan liksom har fötterna under ändan så domnar de och jag tappar lkänseln och sen ska jag försöka gå men de är som spaghetti. Jättekul. Eller...? Hm låter konstigt. rekommenderas inte för gravida och stela.
En gång när jag bodde på studenthem i finland så skulle jag springa och svara i telefonen i trappen men jag hade suttit på fötterna så länge att de var obrukbara och just då kom två snygga killar och skulle prata med min roomie och jag stiger upp och ramlar raklång ner på golvet framför killarna och slår pannan i en öppen dörr och skrattar så jag nästan dör, kunde ju inte resa mig sen heller utan ramlade igen för vristerna vek sig. Sen blev jag tillsammans med den ena killen som tur var. Annars skulle jag nog tagit livet av mig sååååå pinsamt
Kb håller på och kollar jobb i sverige. Vi flyttar hela familjen om han får ett riktigt välbetalt jobb.
Nu blåser det så förbannat mkt att det låter som taket ska flyga sin kos. (hjeeelp)
o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 21:04:39 följande:
o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 21:19:27 följande: