Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Vill, vill!!

Men syrran är där nu, du kanske kan stå till godo?

• Millimina
    siamusen skrev 2008-10-14 20:54:43 följande:
    Är hon precis som du?
    Nej.
  • Millimina

Men tänk om jag kunde åka siamusen. Vi skulle ha så jävla roligt! Jag är ünderbar att partaja med! Och det tror jag du också är! Rocka loss ba'

PP är nog också en prisse..

*klonk* Där föll myntet ner.

PartyPrisse. Ah.

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-15 18:12:04 följande:

Men vafan,hur lyckas du komma så långt?Jag hamnar på 175m
    ...54 meter...
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-15 18:41:02 följande:

Första gången hamnade snoret på 5 meter.Testa den här då:gratis-spel.net/spel/springhemfull
    11 meter. Meh. Grrr!

Hatar spel jag inte hajar. Jag har ett stort spelsjälvförtroende. Såhär får det inte tillverkas spel Helt värdo!
  • Millimina
    DCLXVI skrev 2008-10-15 22:12:30 följande:
    Ja där blev de jädrar i mej drag!!Blir man arg av champagne??
    Nja.. Jag blir snarare lite kreativ. (nu får ni inte viska alkis bakom min rygg!!! ) I min kreativa process så funderade jag över vad jag vill göra om dagarna. Och jag vill söka fler jobb och fundera mer. Och så kom jag på att jag är arg för att dagistiderna hindrar mig. Jag har så svårt att komma igång med det jag gör, och sen har jag svårt att sluta. Så de där femton timmarna är inte tillräckliga. Jag blir bara frustrerad.

Jag funderar på att fuska. Hm. Säga till dagis att jag jobbar och sen ha barnen där hela 25 timmar i veckan!!!

Eller blir de skadade tror ni???
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-15 23:15:23 följande:

Kollar de inte upp sånt?
    jag vet inte... hade tänkte fråga på Fl. Men jag var för full för att få till en kärnfull trådstart och började blaja som jag brukar.. sen blev alla upprörda över att jag klagade på orättvisan i pengafrågan istället för att svara på det jag ville veta egentligen..
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-15 23:27:22 följande:
    det kollas upp, bli sjukskriven pga alkoholism och då kan du utnyttja mer tid
    Ah. Tack för tipset.

Kolkar upp en flarra till.

kommer på att jag inte vill bli alkis som pappa.

Slänger flarran.

Hopplös.
  • Millimina

Åh, vad snygg du är siamusen!!! *avis*

Svar på tråden dårt asöires setuG