Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Skulle inte Suri lägga ut sin bebbe på webbisar? För nu är gårdagens skörd inlagd på bild.

Men ni fick bild? Blev det en kille? Grattis Suri!!

• Millimina

nu kändes livet bättre när man tänkte på bebisar.

*sjuk*

• Millimina

aha! har suri inte sitt rätta namn på fejan?

*övar på stalkertalangen*

(fast jag vet ju redan vad hon heter och var hon bor...hur lång tid brukar det ta innan man kommer hem efter ett snitt? Är ju onödigt att ställa mig utanför porten redan nu menar jag...borde kunna vänta tills imorgon väl?)

• Millimina

Det var förresten en tant som ringde till mig och sökte en potentiellt död dame med samma efternamn som vi har (ingen släkting), och hon kände inte hennes övriga familj, visste bara att hon hade en son

Men.. hon hade kommit till gratis-eniro, så jag hittade honom! Mohahaha!

*känner mig creepy*

ähum.. kanske ska lägga ner det här..

• Millimina

bild på suribäbis!!! Och den var sötast! =) Och pojke!

• Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-11 15:49:51 följande:

Mammas namn börjar på A och pappas på F.
    Nope.. så är det ju inte
  • Millimina

jaa. särskilt eftersom någon redan på tidigare sidor sagt deras namn... så det kan ju inte vara topphemligt?

• Millimina

och, hej, förresten! Jag är lite bakis idag. Kanske för sista gången på ett år eller så. Lite orolig för att min mens är sen. Jag SKA ju inte ha fler barn. *orolig*

• Millimina
    jamex skrev 2008-10-11 15:54:44 följande:
    trevligt att vara lite lagom bakis.har du haft telefonsex på sistonde? Torkade du av luren ordentligt? Har ni suttit på samma toalett? Sover han med kalsonger på eller är den *huga* fri på natten?
    jag tror faktiskt det var facebooksexet som jag lurade med honom på för några veckor sen. Han satt i vardagsrummet och jag i hallen.. Det fanns inga preventivmedel att tillgå i den rutan vi höll till.. och helt plötsligt skrek han bara: "Achtung, ich spritze!" Jag hann inte stänga ner rutan...
  • Millimina

nu har jag pendlat ring. (visst går det bra med bildäcket om fälgen är borta?) Det cirklar runt runt. Fast det är å andra sidan fyllt med de andra tre barnen som plötsligt kände att de ville gunga. Grannarna glodde också där jag låg näck under trädgungan mitt ute på innergården... har ju inte rakat mig på ett tag...

Svar på tråden dårt asöires setuG