dårt asöires setuG
Skulle inte Suri lägga ut sin bebbe på webbisar? För nu är gårdagens skörd inlagd på bild.
Men ni fick bild? Blev det en kille? Grattis Suri!!
Skulle inte Suri lägga ut sin bebbe på webbisar? För nu är gårdagens skörd inlagd på bild.
Men ni fick bild? Blev det en kille? Grattis Suri!!
nu kändes livet bättre när man tänkte på bebisar.
*sjuk*
aha! har suri inte sitt rätta namn på fejan?
*övar på stalkertalangen*
(fast jag vet ju redan vad hon heter och var hon bor...hur lång tid brukar det ta innan man kommer hem efter ett snitt? Är ju onödigt att ställa mig utanför porten redan nu menar jag...borde kunna vänta tills imorgon väl?)
Det var förresten en tant som ringde till mig och sökte en potentiellt död dame med samma efternamn som vi har (ingen släkting), och hon kände inte hennes övriga familj, visste bara att hon hade en son
Men.. hon hade kommit till gratis-eniro, så jag hittade honom! Mohahaha!
*känner mig creepy*
ähum.. kanske ska lägga ner det här..
bild på suribäbis!!! Och den var sötast! =) Och pojke!
o GUTEGIRL o skrev 2008-10-11 15:49:51 följande:
jaa. särskilt eftersom någon redan på tidigare sidor sagt deras namn... så det kan ju inte vara topphemligt?
och, hej, förresten! Jag är lite bakis idag. Kanske för sista gången på ett år eller så. Lite orolig för att min mens är sen. Jag SKA ju inte ha fler barn. *orolig*
nu har jag pendlat ring. (visst går det bra med bildäcket om fälgen är borta?) Det cirklar runt runt. Fast det är å andra sidan fyllt med de andra tre barnen som plötsligt kände att de ville gunga. Grannarna glodde också där jag låg näck under trädgungan mitt ute på innergården... har ju inte rakat mig på ett tag...