Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

hej

• Millimina
    KarJac skrev 2008-10-05 10:26:43 följande:
    *klämmer en finne på Bells vänsterskinka*Hej Millimina. Hur syr det?
    nu har jag sytt Frökens väska och två födelsedagspresenter åt sonens kompisar. Men det är lite läskigt att ge bort saker till tolvåringar... man vet ju inte om de försöker spränga det man gjort, eller om de kommer uppskatta det? :-/
  • Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 10:35:13 följande:

Kan du inte sy nåt till min bebis? Om du bor i stockholm kan jag baka en tårta i utbyte.
    Ha! Du kan på sin höjd få KÖPA en tårta på chokladfabriken, äta den själv, och sen betala mig. Se tårtan som energizer innan jag pungslår dig.
  • Millimina

gute, kan man ändra i trådstarten fast man inte finns?? det var ett ny oväntad feature!

Borde man dessutom inte ha en omröstningstråd för alla avstängda? jag tycker nog det. Se om de avstängdas åsikter skiljer sig åt från de instängdas..ne..tillåtnas?

• Millimina

uuu, får ont i magen. Råkade ni ut för liknande händelser när ni var små? Jag var med och var taskig mot en stackars tjej som hette Veronika. Stackars, stackars henne.

• Millimina

Hej! Idag surfar jag från skolan. Känns bättre att få betalt när man surfar faktiskt!

• Millimina

OMG! Vilka jävla elever det finns!

• Millimina

My, vad sa treåringen själv då? Brukar inte treåringar klaga när det är kallt/ont eller dylikt? *har legat av mig och vet inte längre något alls om treåringar* Men så hemskt!

• Millimina

Hej trogga!

Såg du att jag försökte fråga om det var du som skulle på Sound of music i våras? Någon sing-a-long?

Svar på tråden dårt asöires setuG