• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

jag hittar säkert lite info ändå!

Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina

Var det på den sidan som du fick veta det som gör att du tvekar, eller har det hänt något med Gasse?

• Fåret Shaun

Varför ska man köpa en cd-spelare för 1000kr till barnen?
    De lyckas pilla sönder det mesta. Jag förespråkar en som är som kasettbandspelarna med mic som finns i leksaksaffärer

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Millimina
    Fåret Shaun skrev 2008-12-08 00:18:15 följande:
    Varför ska man köpa en cd-spelare för 1000kr till barnen? De lyckas pilla sönder det mesta. Jag förespråkar en som är som kasettbandspelarna med mic som finns i leksaksaffärer
    Det finns en vits med att köpa lite dyra saker åt barnen. Och det är att man lär dem att vara riktigt rädda om sina saker. Då ska de egentligen kosta så mycket att man som förälder behöver stå och vaka som en hök över dem när de använder grejen också, för att man är rädd själv att det ska gå sönder  
    Dessutom, jag är väldigt ljudintolerant, så om markoolio ska vara på i barnens rum ska åtminstone ljudet inte skrapa och väsnas också.. 
    Fast. Tyvärr har jag ju inte tusen spänn, så barnen får ingen ljudmaskin alls! Undrar om de kommer få något annat än tofflor i julklapp faktiskt!
  • siamusen

Millimina skrev 2008-12-08 00:12:25 följande:

Var det på den sidan som du fick veta det som gör att du tvekar, eller har det hänt något med Gasse?
    Nej, den sidan lâste jag nyss. Tycker bara det känns som en väldigt tung medicinering.
  • Fåret Shaun

Den jag tycker vi ska införskaffa har en föräldra knapp där man kan ställa in max volym. Även är den stöttålig.
    Finns miccar också.

Vi har inte heller 1000kr att lägga på något som håller i max 1 år med dessa två, inte då sonen övar på att bli elektriker

• Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-12-08 00:24:36 följande:
    Millimina skrev 2008-12-08 00:12:25 följande: Nej, den sidan lâste jag nyss. Tycker bara det känns som en väldigt tung medicinering.
    vad säger läkaren då?
  • siamusen

Fåret Shaun skrev 2008-12-08 00:26:04 följande:

vad säger läkaren då?
    Hon sa själv att det var tung medicin.
  • Fåret Shaun

Milli vill ni med till Spiran imorgon. Jag hoppas på friska barn så vi kan gå dit. Fixar inte riktigt allt med barnen själv och puckot vägrar jbba hemma

Svar på tråden dårt asöires setuG