• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun

nej nu ska jag nanna kudden och vila mina händer. Ska även svära över cd-spelaren som inte fungerar och kan spela klassisk musik ör barnen

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Millimina

Gah, blir ju utslängd hela tiden. Och så fastnade jag i kommandomammans blogg. Vem är hon? Jag sätter en tusenlapp på att hon effellar iaf!

Fåret Shaun. Jag ska hålla mig undan folksamlingar ett litet tag till, vi har haft en konstig sorts magsjuka i en vecka nu, den verkar ha lång inkubationstid. Men. Som vanligt. TACK för att du frågar.
    Siamusen. Hade inte läkaren ett alternativ till den medicinen? 
    Påskharen raskar över snöslask
  • Tant Greta

Hejhopp och godmorgon!
    Käkar moffetabletter varje dag nu,på tal om medicinering,blir superpigg!Jättekul,NOT!
    Eller blir pigg när jag ska sova/sovit ett par timmar,typ nu.Superslö på dagarna.BAJS!Det är vad det är!

• Tant Greta

Abortfilmen"4 månader,3veckor blabla"...värdelös!Lyfter inte fram viktiga frågor som rör abort.När filmen tog slut  var min hjärna i ett frågeteckenstatus.

• Millimina

Tant Greta, stackars! Men, undrar vem det är som stoppar sådana piller i min mat, för jag har det lite likadant. 

Gjorde hon abort i vecka 19 och ingen moraldiskussion av värde eller?
    Påskharen raskar över snöslask
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-12-08 05:03:50 följande:
    Hejhopp och godmorgon! Käkar moffetabletter varje dag nu,på tal om medicinering,blir superpigg!Jättekul,NOT! Eller blir pigg när jag ska sova/sovit ett par timmar,typ nu.Superslö på dagarna.BAJS!Det är vad det är!
    Ush, det låter inte kul med knark.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
Svar på tråden dårt asöires setuG