• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-08 14:41:55 följande:
    *skvallrar*siamusen har mobbat mig ända sen september!!!!   *snörvlar, hulkar och drar in snor*
    En klen tröst kanske, men hon är sån mot alla.
    *ger näsduk till och sätter i knät*
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-08 15:05:32 följande:
    En klen tröst kanske, men hon är sån mot alla.*ger näsduk till och sätter i knät*
    *lutar mig och blir alldeles tröttvarm som Arvid brukar bli när han har varit ledsen*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-08 15:08:02 följande:
    *lutar mig och blir alldeles tröttvarm som Arvid brukar bli när han har varit ledsen*
    *smeker bort det snoriga håret från Bellas näsborrar och snyter*
  • Perry the Platypus

Jag fryser om fötterna. Ska jag ta av mig stövlarna och sätta dem på elementet, sätta på mig luddtofflorna och jobba ett par timmar till eller ska jag gå hem och förlora i flex?

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen

Vet ni vad jag har tânkt på? Jo,jag har alltid undrat vem av er som är dummast....ska vi ha en omröstning i tråden kanske?

• KarJac
    siamusen skrev 2008-12-08 15:20:16 följande:
    Vet ni vad jag har tânkt på? Jo,jag har alltid undrat vem av er som är dummast....ska vi ha en omröstning i tråden kanske?
    Det kommer ju inte vara någon konkurrens... DanBe vinner liksom.
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-08 15:22:39 följande:

Sant
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-12-08 15:20:15 följande:
    Jag fryser om fötterna. Ska jag ta av mig stövlarna och sätta dem på elementet, sätta på mig luddtofflorna och jobba ett par timmar till eller ska jag gå hem och förlora i flex?
    "tjänste ut"???
    KarJac skrev 2008-12-08 15:22:39 följande:
    JAg är blond PP. BLOND!! Och blåögd.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG