Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

HURRA!!!! Arvid äter glass!!!!!

*pussar Gute*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 09:32:40 följande:
    men se där! vad fick han för sort?
    ICAs päronjodgubbvanilj. Han åt ett par, tre dl och nu har jag lagt honom. Ska lägga mig själv också.
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-19 11:43:37 följande:
    Tant Greta skrev 2008-12-19 11:36:37 följande: Det går nog ner... sitter och förhandlar med en kollega om att han ska deleta mobilfilmen när jag kör "Fame" på karaoken...
    Få honom att lägga upp den på youtube sistället så blir fler glada av den.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 11:59:00 följande:
    Det där var dagens bästa idé!
    Man ska bjuda på sig själv.
  • Perry the Platypus

Äh, låt honom istället och skit i filmen. Youtube är smockat med andra stollar och ingen lär hitta dig om du inte självmant ger ut webadressen.

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-19 12:01:41 följande:
    Jag ska fa renstek av mamma Med UPS.
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH vad gott!!!!

*dregglar lite på riktigt*
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-19 12:02:40 följande:
    det är nog inte fråga om ifall JAG ger ut adressen eller inte...
    Jamen då är det värsta tänkabara att han delar adressen med era gemensamma kollegor och eftersom du redan gjort bort dig för den live (för de såg det väl irl?) så spelar det ju ingen som helst roll om de ser det en gång till.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 12:11:36 följande:
    jag tror jag ska ta och baka lite munkar idag
    *dreglar igen*

Själv ska jag steka isterband till mig och minimusen när han vaknat.

Dagens äckel-Bella: Jag har en så hemsk önh-infektion att det luktar illa redan inne i näsan för att snoret är så räligt.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 12:14:21 följande:
    Bläääää
    Mhm. I förrgår natt hade jag svårt att somna för att jag stördes så av min egen andedräkt. Det är RIKTIGT illa den här gången.
Svar på tråden dårt asöires setuG