Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 12:16:46 följande:
    Har du nån antibiotika? Det låter som baciller det där.
    Njaaaaa, det kan ha haft med att göra att jag hade vräkt i mig vitlökig, stark mat tidigare på kvällen också.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-19 12:23:43 följande:
    jag vill ha mer rim! Jag ska ge en bok till cocken och en elektrisk knivslip till min bror. Rimma på!
    Borde det inte vara tvärtom?
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-19 12:31:47 följande:
    Skitbra rim musen! Boken cocken ska ha handlar om tillsatser och gömda e-nummer och sånt. Han hatar tillsatser och glutamat och allt vad de heter. Han kanske till och med kommer att läsa denna boken!
    Ahh, den. Den är visst helt sjukt intressant.

*knatar iväg för att steka isterband*
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-19 12:54:04 följande:
    *smygkräks i papperskorgen*
    Är du gravid elelr bara korkad?
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-19 13:40:49 följande:
    Isterband är ju det äckligaste som finns!
    Det är nog en mognadsfråga. Så tyckte jg också när jag var liten och osnuten.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-19 13:44:14 följande:
    Jag tyckte om det när jag var liten och snuten.
    För att citera Arvid: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOj!
  • Perry the Platypus
    jamex skrev 2008-12-19 16:24:39 följande:
    på väg upp ur dimman tror jag... var rätt nere under isen fått hjälp nu. ska vara sjukskriven ett tag, maken får vara hemma med oss. Jäkla hormoner vad de ställer till! Hmm.. sen kan det hjälpa om man sover o äter, nått jag knappt gjort sen tösen min föddes. *spelar bjällerklang o skakar ur mjäll som snö*
    Aj då. Men vad skönt att du har fått hjälp!!!
  • Perry the Platypus
    jamex skrev 2008-12-19 16:29:56 följande:
    mm, vet inte om det är babyblues bara.. har bekymmer sen innan med depressioner o sånt. Kvinnan jag pratade med sa att det är VÄLDIGT vanligt att det kommer tillbaka efter en förlossning, speciellt eftersom tösen kom hela två veckor tidigare (jag var inte redo riktigt på det) och att hon varit lite krasslig på bb (gulsot, legat 2½ dygn i sollampa, fostervatten i halsen) sen funkar inte amningen för hon tar inte bröstet o med amningsnappen fick hon ont i magen o skrek tre nätter i rad. Puh. Sååå... Vi tar det säkra före det osäkra. Varit riktigt tufft ett par dagar, hoppas det reder upp sig lite nu.
    Hmmm. Men du har kört igång med antidepressiva nu?
  • Perry the Platypus
    jamex skrev 2008-12-19 16:35:04 följande:
    nää,hoppas slippa skiten faktiskt. ska köra på rosenrot o sånt istället, anitdepptabletter gillar jag inte.
    *kliar mig skeptiskt under hakan*

Mhmmm. Jaja, du har ju suttit i skiten förut så förhoppningsvis kan du dig själv så bra vid det här laget att du vet om/när det inte längre går utan SSRI. Jag kan ju avgöra sånt på ett par dar själv efter att ha varit recidiverande i 19 år.
Svar på tråden dårt asöires setuG