Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-12-30 12:51:33 följande:
    Jag lagar nyårsmat..Vad tror ni? Potgrat med fetaost (mycket) och bladspenat, vispgrädde.. Till detta kommer det serveras stekt kalvkött och rödvinssås.Gör även tårta med Hallonmusse+hallon (+ + pyttelite drottningsylt på bottnarna) inuti och Chokladfluff på sedan ska garneras med Hallon+ blåbär+ dajm. Ja, först ska vi gå krustader med räkröra m vitlök, löjrom och nån extra räka.
    *dreglar*

Det låter.... eh, ok.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-30 12:52:19 följande:
    enlig gyn verkar allt bra och hon vet inte varför
    hon vet väl inte vad din kropp vill?
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-30 12:54:41 följande:
    Hej Bellla!Saknat dig
    Har du? Själv har jag inte ens märkt att jag varit ifrån FL i 9 dagar, 20 timmar och 15 minuter.
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-30 12:56:40 följande:
    nej, det förstås.en vi vill bli gravida innan A är 1år och 9mån. Annars måste vi vänta tills jag får upp sgi:n igen. Sen är det inte säkert att min kropp kan utan hjälp vilket min gyn vet men vägrar hjälpa innan våren har hon sagt.
    Det är tuffa vägval där. Själv tror jag på att låta kroppen vila ett bra tag efter pseudotvillingar, men om du själv känner att du är good 2 go så är det förstås tråkigt om du nekas den hjälp du vill ha.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-30 12:58:24 följande:
    Exakt så länge har jag saknat dig
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-12-30 12:58:52 följande:
    siamusen skrev 2008-12-30 12:47:00 följande: Nå. Lite bäbispyssel på natten men inte fullt race ialla fall. Ska bli intressant att se vad några nätters god och ostörd sömn gör med Proppens humör.
    Oj - det har jag inte ens tänkt på!? Det ska nog bli mest spännande!!!
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-30 13:33:01 följande:
    Förresten sa har poolen frysit.
    Inte djupfrusit va?? För då lär ju själv poolkonstruktionen gå sönder.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-30 13:37:58 följande:
    Ni som är så husmoderliga:har ni gjort vårrulllar nån gång?Hur rullar man,och vad ha i?(kött)
    *loggar ur i vredesmod*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-12-30 13:48:17 följande:
    Du är bara avundsjuk,för du får inte smaka!
    *filar naglarna*
Svar på tråden dårt asöires setuG