• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

mm, tänkte att vi kunde ha samma brevbärare. Vad blir man då? Bukgrannar?

Min man är doktorand och är nästan färdig med sin avhandling, så han har senaste två månaderna haft mindre att göra. Vilket medför att han kommer hem, lagar jättejättegod lunch åt mig och vi har sex. Tre dagar i veckan. Yummie! 
    Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina

Men nu tar han sin dator och går. Det vill säga den här datorn. Så jag lägger på nu. Ha det!

Påskharen raskar över snöslask
  • gutegirl
    Millimina skrev 2008-12-09 13:18:33 följande:
    mm, tänkte att vi kunde ha samma brevbärare. Vad blir man då? Bukgrannar? Min man är doktorand och är nästan färdig med sin avhandling, så han har senaste två månaderna haft mindre att göra. Vilket medför att han kommer hem, lagar jättejättegod lunch åt mig och vi har sex. Tre dagar i veckan. Yummie! 
    Grattis! VAd ska ni göra när han är klar?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 12:53:31 följande:
    Vaddå innan. Kommer ju att vara ledig hela julhelgen och utvilad tills att jag blir igångsatt den 26:e på bp + 14.
    Här låter dom en gå över i T R E veckor. Du fattar ju hur länge moi kommer hinna var ahemma.
    Men ärligt vad i hela havet gör DU PÅ KONTORET NU? GÅ HEM KVÌNNA!!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl

Fan vad jag är trött. Jag somnade nog vid 2-tiden i natt, sedan upp som en sol halvsju. Så har jag varit iväg och intervjuat informanter till min uppsats hela förmiddagen. Jag är så trött så trött.

www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Perry the Platypus

*inser att jag vet mer om Millimina än jag någonsin ville veta*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-12-09 13:30:18 följande:
    Här låter dom en gå över i T R E veckor. Du fattar ju hur länge moi kommer hinna var ahemma. Men ärligt vad i hela havet gör DU PÅ KONTORET NU? GÅ HEM KVÌNNA!!!!
    Här är det max 2 veckor som gäller, om inte mamman själv vill vänta och bebisen mår bra.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 14:57:29 följande:
    Här är det max 2 veckor som gäller, om inte mamman själv vill vänta och bebisen mår bra.
    Då ska du nog bita ihop till efter nyår.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-12-09 13:18:33 följande:
    mm, tänkte att vi kunde ha samma brevbärare. Vad blir man då? Bukgrannar? Min man är doktorand och är nästan färdig med sin avhandling, så han har senaste två månaderna haft mindre att göra. Vilket medför att han kommer hem, lagar jättejättegod lunch åt mig och vi har sex. Tre dagar i veckan. Yummie! 
    *avundsjuk*

Kanske ska be Surfer komma hem med lunch till mig åtminstone så att vi kan få till några färdknäppar.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-09 14:58:39 följande:
    Då ska du nog bita ihop till efter nyår.
    Tanken har slagit mig faktiskt.
Svar på tråden dårt asöires setuG