• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Eras

Nu har jag faen hört Musens porriga röst.

Ska lägga in den på nanon.

• Millimina
    Womanizer skrev 2008-12-09 12:04:01 följande:
    Hohoho! Vad gör ni? Hur mår ni? Vad har ni gjort? Och med vem?
    Klipper till massa syprojekt, mår bra men trött. Har sugit av.Min man. Och plockat upp alla nålar från golvet. Igen. Det förra var roligast! Tror det kommer fortsätta vara det roligaste idag oavsett. FAsiken vad trist att behöva ha sjuka barn hemma på lunchen också. Grrr.. vad irro jag känner att jag blir. Får inte mitt lunchsex!
    Påskharen raskar över snöslask
  • Fröken Sophia

Då var man på plats på kontoret igen

• Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-12-09 12:51:51 följande:
    Klipper till massa syprojekt, mår bra men trött. Har sugit av.Min man. Och plockat upp alla nålar från golvet. Igen. Det förra var roligast! Tror det kommer fortsätta vara det roligaste idag oavsett. FAsiken vad trist att behöva ha sjuka barn hemma på lunchen också. Grrr.. vad irro jag känner att jag blir. Får inte mitt lunchsex!
    Allvar???
  • Millimina

FS, ska inte du vara ledig innan något alls?

• Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-12-09 12:52:40 följande:
    FS, ska inte du vara ledig innan något alls?
    Vaddå innan. Kommer ju att vara ledig hela julhelgen och utvilad tills att jag blir igångsatt den 26:e på bp + 14.
  • Millimina
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 12:52:36 följande:
    Allvar???
    mm, med en tolvåring hemma blir det inget förrän i kväll..
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-12-09 12:53:31 följande:

Vaddå innan. Kommer ju att vara ledig hela julhelgen och utvilad tills att jag blir igångsatt den 26:e på bp + 14.
    Nej nej nej; den 17e kommer han
Svar på tråden dårt asöires setuG