• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 14:43:42 följande:

Nu har jag gjort en långpanna till med Gutegodis Jag missade att ställa in förra satsen i kylen så den blev förstörd.
    GLÖM INTE KYLEN!!!!!!!

*paminner sa snällt*
  • gutegirl
    siamusen skrev 2008-12-10 14:45:39 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 14:43:42 följande: GLÖM INTE KYLEN!!!!!!! *paminner sa snällt*
    tack ska du ha!
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 14:43:42 följande:
    Nu har jag gjort en långpanna till med Gutegodis Jag missade att ställa in förra satsen i kylen så den blev förstörd.
    Mmmm, bra att vi startat en stödtråd till dig då va? För stort och smått liksom.

Den fick inte ligga kvar under "jämställdhet" förresten. Jag som tyckte att det var ett så bra ställe, med tanke på att varför vi egentligen stöttar dig.
  • Fröken Sophia

Öhhh min mage känns som en stor uppspänd basketboll. Undrar varför.

• Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-12-10 13:59:22 följande:
    Ida har två tamagochis o hennes kompisar har typ två var med, det är superinne på lågstadiet.Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:31:52 följande:
    Ahhh, men Jr går i 6:an och är kille. Jag tror inte att den kommer med till skolan någon gång, eller att han kommer att leka med den när hans kompisar är här
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 14:57:24 följande:
    Öhhh min mage känns som en stor uppspänd basketboll. Undrar varför.

Därför att du är sprickfärdig!

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Fröken Sophia

Nuuu ska jag åka och hämta snafsvovven på dagis och sen ska jag gå en promenad med honom och sen ska jag först åka till min keramik och kolla om jag kan komma dit lite senare för jag har dubbelbokat mig med en invigning ikväll.

• Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 14:58:53 följande:
    Därför att du är sprickfärdig!
    JUST DET!

Där har vi det.
Svar på tråden dårt asöires setuG