• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Ickan

Ida har två tamagochis o hennes kompisar har typ två var med, det är superinne på lågstadiet.

Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:31:52 följande:

Tänk att det trodde jag med. Men han har sålt grejor åt pandaförsäljningen, och beställde av någon underlig anledningen en tamagotchi. Han lät lite förvånad själv när han började pilla med den - varför beställde jag den här liksom?
  • KarJac

Jag skulle behöva gå på toa faktiskt.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fåret Shaun

Ska nog väcka skrik fisen *tar på mig hörselskydd och pansarrustning*

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • gutegirl

Nu har jag gjort en långpanna till med Gutegodis Jag missade att ställa in förra satsen i kylen så den blev förstörd.

www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 14:43:42 följande:
    Nu har jag gjort en långpanna till med Gutegodis Jag missade att ställa in förra satsen i kylen så den blev förstörd.
    Jag äter kaoskarameller. Dvs smågodis i stor påse KAnnågon fatta att jag inte har gått upp mer än 15-16 kg så mkt som jag äter?

Nä, solly men jag måste gå ch skita!
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG