• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:11:13 följande:
    Nog för att Ego är lättlurad med.....Vill du höra Dagens Della?
    JAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJAAA!!!
    *förväntar mig något häftigt*
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-10 13:23:13 följande:

*älskar*Du är nog den enda som känner så. *behåller*
    Helt klart den enda

Bella-
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:22:32 följande:
    Ok. Jag satt på ett tråkigt personalmöte idag. Hade en passningstelefon med hemligt nummer med mig. Skickade sms:et "Du är en gammal bajsboll!" till Egos mobil. Väntade några minuter. Skickade sedan "...och en redig fjantpelle! Jajemän!!". Väntade ytterligare några minuter. Då kom det här: "Ja, det må så vara. Men innan vi fortsätter diskussionen: en ordningsfråga. Vem är du och känner jag dig?" Svarade "Det är din fru som stulit en mobil. "Tydligen hade Egos kollegor typ dött av skratt under hela sms-konversationen.
    *gråter av skratt*

Hoppas att du raderade utkorgen bara
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:22:32 följande:
    Ok. Jag satt på ett tråkigt personalmöte idag. Hade en passningstelefon med hemligt nummer med mig. Skickade sms:et "Du är en gammal bajsboll!" till Egos mobil. Väntade några minuter. Skickade sedan "...och en redig fjantpelle! Jajemän!!". Väntade ytterligare några minuter. Då kom det här: "Ja, det må så vara. Men innan vi fortsätter diskussionen: en ordningsfråga. Vem är du och känner jag dig?" Svarade "Det är din fru som stulit en mobil. "Tydligen hade Egos kollegor typ dött av skratt under hela sms-konversationen.
    Jag vill också hålla på så där.
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-10 13:24:56 följande:

Du kan skicka till mig. Jag kan inte skicka till proppen heller för vi delar mobbe
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-12-10 13:25:30 följande:
    KarJac skrev 2008-12-10 13:24:56 följande: Du kan skicka till mig. Jag kan inte skicka till proppen heller för vi delar mobbe
    Men du kommer ju veta att det är jag nu ju. *surar*
  • Perry the Platypus

*har raderat utkorgen*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-10 13:24:56 följande:

Jag med!!!

Åhhh Jr's Tamagotchi piper till ibland, man får ju f*n hjärtattack på kuppen.

Svar på tråden dårt asöires setuG