• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-11 20:55:42 följande:

Hej alla!!
    Hej. Vet du om det är jâttefarligt för katter att äta kycklingben?
  • Centurion
    siamusen skrev 2008-12-11 21:06:09 följande:
    Centurion skrev 2008-12-11 20:55:42 följande: Hej. Vet du om det är jâttefarligt för katter att äta kycklingben?
    Nja det är väl inte särskilt bra tror jag
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-12-11 21:06:09 följande:
    Centurion skrev 2008-12-11 20:55:42 följande: Hej. Vet du om det är jâttefarligt för katter att äta kycklingben?
    Katter äter väl inte benet utan köttet. Hundar bör inte äta ben som börjar på F- de kan bli flisor
    Tyck synd om mig, jag är skadad
  • siamusen

Fåret Shaun skrev 2008-12-11 21:15:44 följande:

Katter äter väl inte benet utan köttet. Hundar bör inte äta ben som börjar på F- de kan bli flisor
    Har at benet dessvârre. Gav honom kokt purjolök nu. Hoppas det inte hânder nagot hemskt
  • Zimlis

Tillbaka efter att ha besökt min syster under veckan

Zchimla som FLs tomte - jag bjuder vad som krävs *även mutor*
  • Perry the Platypus
    Zimlis skrev 2008-12-11 21:20:43 följande:
    Tillbaka efter att ha besökt min syster under veckan
    Har du varit borta??

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Zimlis
    Perry the Platypus skrev 2008-12-11 21:22:49 följande:
    Har du varit borta??
    Är borta mest hela tiden - fast det visste ni väl redan
    Zchimla som FLs tomte - jag bjuder vad som krävs *även mutor*
  • siamusen

Kan för övrigt meddela att proppen sitter pa golvet och fejkgrater för "han är sa trött".

Skiter jag fullstândigt i. Han har fatt sova denna vecka. Inte jag. Sa om han tror att han ska kunna komma undan inatt har han fel fel fel feeeel!

• Centurion
    siamusen skrev 2008-12-11 21:24:02 följande:
    Kan för övrigt meddela att proppen sitter pa golvet och fejkgrater för "han är sa trött".Skiter jag fullstândigt i. Han har fatt sova denna vecka. Inte jag. Sa om han tror att han ska kunna komma undan inatt har han fel fel fel feeeel!
    Hahaha det är underbarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt
    Welcome to walk a mile in my moccasines
Svar på tråden dårt asöires setuG