• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-11 19:10:27 följande:

Han âr vâl pa jobbet. Inte pratat med honom sen imorse da jag var arg. Gasse ser ut som Angelina Jolie förresten. Plutläppar.
    Botox?
  • Pynta

Garageänkan skrev 2008-12-11 19:00:32 följande:

Pynta skrev 2008-12-11 18:29:26 följande:
    Om han lyckas med boken så lyckas du säkert med boken för kvinnor, har du testat den? Äntligen ickerökare kvinnor av ALlen Carr?
    Nej, det har jag inte. Jag tror att det egentligen handlar om att bestämma sig. Att en gång för alla fatta beslutet att " Nu får det vara nog"
  • Perry the Platypus

*har fått ungrackaren i säng innan halv åtta

Nu sitter han uppe i sin säng och läser.

Igår lade jag honom kvart i åtta och sa till honom att läsa en stund. När jag kom upp halv nio satt ungen fortfarnade och läste!!? Han har blivit en redig bokmal. Tog boken och släckte hos honom och han verkade jätenöjd med att få sova. Vet inte om han tog min uppmaning som en order?

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-11 19:25:16 följande:

siamusen skrev 2008-12-11 19:18:21 följande:
    Stackars liten Har han ätit något efter det att han föll och slog i munnen och tänderna?
    Nej. Jag försökte med glass men han vill inte ha.
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-11 19:32:07 följande:
    hej pumor
    Tjena snygging!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG