• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun
    Suri skrev 2008-12-12 12:55:48 följande:
    Är det någon som kan komma och städa i mitt kök efter lussebullsbaket?
    Har röjt köket här så det är väl bara att fortsätta.
    Tyck synd om mig, jag är skadad
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-12-12 13:33:02 följande:
    Har röjt köket här så det är väl bara att fortsätta.
    Eller så sätter du dig med en schysst bok??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Pynta

Jag vill ha sol.
    Jag vill ha snö.
    Jag vill ha sol och gnistrande vit snö.

Jag håller på att få ett psykbryt på detta eviga gråa och blöta.

• Millimina

Åh, är det wishtime!?

Jag vill ha friska barn
    Jag vill vara frisk själv
    Jag vill att julen ska vara överstånden!
    Påskharen raskar över snöslask
  • Ickan

Ida frågade mig idag om rökning hade blivit farligt när jag var liten.

• Ickan

Hon blev ganska äcklad när jag berättade att då rökte man överallt, inne, i bilen, på restauranger o så. Det värsta är väl att hennes farmor röker inne fortfarande, även när Ida är där o sitter bredvid. Tanten går inte ens ut i köket o röker under fläkten. Jag svor återigen för mig själv att Angus aldrig ska vara hos henne så länge hon inte kan sköta sin snuskiga vana bättre.

• siamusen
    Ickan skrev 2008-12-12 14:13:05 följande:
    Hon blev ganska äcklad när jag berättade att då rökte man överallt, inne, i bilen, på restauranger o så. Det värsta är väl att hennes farmor röker inne fortfarande, även när Ida är där o sitter bredvid. Tanten går inte ens ut i köket o röker under fläkten. Jag svor återigen för mig själv att Angus aldrig ska vara hos henne så länge hon inte kan sköta sin snuskiga vana bättre.
    Usch

Det där är rätt skönt i var slâkt faktiskt. INgen som röker alls. Bara svâgerskans pojkvän som vi aldrig träffar och han röker pa balkongen.

Och de flesta polare som rökte har slutat.
  • siamusen

Förresten sa är Gaston helt blå-svart i tandköttet runt tanden sa ikväll bâr det av till tandlâkaren. Kanske borde förvarna honom om var gullige lille son?

• Ickan

oj, jo det behöver nog tandläkaren titta på. Men tror du att du behöver varna honom innan?
    Har du gett Gaston något alternativt knark ännu förresten? För det första var för läskigt väl?

siamusen skrev 2008-12-12 14:23:20 följande:
    Förresten sa är Gaston helt blå-svart i tandköttet runt tanden sa ikväll bâr det av till tandlâkaren. Kanske borde förvarna honom om var gullige lille son?
Svar på tråden dårt asöires setuG