• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

(fast, när jag läser mitt förra inlägg så inser jag att jag är rörig. kan lika gärna lägga mig ner och dö!) GråterSkrikandes

Påskharen raskar över snöslask
  • Suri

Hmmm... jag tycker det är många provocerande anomyma/nya medlemmar trådar idag, eller är det bara jag?

• Suri
    Millimina skrev 2008-12-12 14:57:17 följande:
    (fast, när jag läser mitt förra inlägg så inser jag att jag är rörig. kan lika gärna lägga mig ner och dö!)
    Man får vara rörig och slarvig. Så det så.
    Jag är ordning och reda på jobbet. Gestapo typ.
    Slarvmaja hemma, men jag jobbar på det.
  • Millimina

Suri. Tack. Jag glömmer mitt existensberättigande av och till. Blev så himla ledsen av att hon som jobbade på ena skolan var så argsint mot mig och inte ville förstå vad jag frågade. Sen blev jag ju tvungen att ringa upp igen. Hon var inte gladare då kan jag säga. Men nu har jag deklarerat om. 

Vad gör man om man blir avstängd från akassan? Hjälp liksom!
    (och hur jobbar man på att bli mindre ledsen om någon är arg på en!)
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-12-12 15:25:49 följande:
    Åh, mysigt med bebis ju!!!
    ja! andras bebisar är ju hur härliga som helst! 
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-12 15:25:49 följande:

Åh, mysigt med bebis ju!!!
    Jâttemysigt

Undrar vad hon ska heta pa riktigt (förutom Siri då).
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-12-12 15:20:13 följande:
    Suri. Tack. Jag glömmer mitt existensberättigande av och till. Blev så himla ledsen av att hon som jobbade på ena skolan var så argsint mot mig och inte ville förstå vad jag frågade. Sen blev jag ju tvungen att ringa upp igen. Hon var inte gladare då kan jag säga. Men nu har jag deklarerat om.  Vad gör man om man blir avstängd från akassan? Hjälp liksom! (och hur jobbar man på att bli mindre ledsen om någon är arg på en!)
    Måste tillstå att jag ofta blir förvirrad av dina resonemang, men jag har liksom vant mig vid och accepterat att jag sällan begriper vad du menar.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac

Jag såg en pyttebebis på förskolan i dag. Höll på att kidnappa honom men kom på att min väska var alldeles för lite. Han hette Leo.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-12-12 15:28:27 följande:
    KarJac skrev 2008-12-12 15:25:49 följande: Jâttemysigt Undrar vad hon ska heta pa riktigt (förutom Siri då).
    Det kom ett väldigt otrevligt sms efter att jag föreslagit Linda Rosing, Marianne och Siri, något i stil med "Haha, tror inte att ni får bestämma!".
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG