• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-12-12 14:23:20 följande:
    Förresten sa är Gaston helt blå-svart i tandköttet runt tanden sa ikväll bâr det av till tandlâkaren. Kanske borde förvarna honom om var gullige lille son?
    Oj!
    Lika bra att be dem ta fram det tunga artilleriet!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen
    Ickan skrev 2008-12-12 14:26:35 följande:
    oj, jo det behöver nog tandläkaren titta på. Men tror du att du behöver varna honom innan? Har du gett Gaston något alternativt knark ännu förresten? För det första var för läskigt väl?
    Nej, pa mandag ska vi fraga efter nytt. Vi försökte med det homeopatiska men det vägrar han ta för det âr tuggtabletter.
  • Ickan

Ok, hoppas det finns nåt mera "lagom".

siamusen skrev 2008-12-12 14:27:48 följande:
    Ickan skrev 2008-12-12 14:26:35 följande:
    Nej, pa mandag ska vi fraga efter nytt. Vi försökte med det homeopatiska men det vägrar han ta för det âr tuggtabletter.
  • siamusen
    Ickan skrev 2008-12-12 14:32:41 följande:
    Ok, hoppas det finns nåt mera "lagom".
    Ja, det maste ju finnas
  • Perry the Platypus

Citerar:

"Helt underbart ljuvlig är hon! Ligger och sover på min mage nu  mysigt är bara förnamnet! Sa jag att hon vägde 3195 g och är 49 cm? Lagom stor men ack så jobbig att krysta ut ."

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Pynta
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 14:40:22 följande:
    Citerar: "Helt underbart ljuvlig är hon! Ligger och sover på min mage nu  mysigt är bara förnamnet! Sa jag att hon vägde 3195 g och är 49 cm? Lagom stor men ack så jobbig att krysta ut ."
    Duktiga, duktiga Solfisa!!

Och grattis till en egen liten Marianne.

* Väntar spänt och nyfiket på bilder*
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 14:40:22 följande:
    Citerar:"Helt underbart ljuvlig är hon! Ligger och sover på min mage nu  mysigt är bara förnamnet! Sa jag att hon vägde 3195 g och är 49 cm? Lagom stor men ack så jobbig att krysta ut ."
    oooooooooooooooh....lilla Siri
  • Millimina

Usch. Jag har missat en massa dagar som jag vabbat och timvickat och då inte rapporterat mina kassakort rätt. Nu är jag jätteorolig att jag ska bli avstängd eller typ polisanmäld. Fattar inte att jag har varit så slarvig?! Jag brukar ha någon koll ju. Tänk om någon tror att jag gjort det med flit?! Gråter

Påskharen raskar över snöslask
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-12-12 14:48:41 följande:
    Usch. Jag har missat en massa dagar som jag vabbat och timvickat och då inte rapporterat mina kassakort rätt. Nu är jag jätteorolig att jag ska bli avstängd eller typ polisanmäld. Fattar inte att jag har varit så slarvig?! Jag brukar ha någon koll ju. Tänk om någon tror att jag gjort det med flit?! 
    Ring och berätta att du är orolig att du gjort fel och be om nya timkort så att du får göra om och göra rätt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 14:50:14 följande:
    Ring och berätta att du är orolig att du gjort fel och be om nya timkort så att du får göra om och göra rätt.
    Jag försökte ringa till kommunen och skolan för att ta reda på hur det egentligen förhöll sig. På lön sa de att jag jobbat tretton timmar på två dagar, samt att jag skulle ha jobbat den 29, hur de vet det? Så då ringde jag skolan för att kolla, då säger hon att jag jobbat 7,3 timmar måndag och onsdag.. Det blir 14,6 och inte 13... sen blev hon arg på mig för att jag försökte fråga hur många timmar jag skulle ha jobbat den 29. Och nu vet jag ju inte ens hur många timmar vilken dag..eftersom det inte stämmer!! Och jag kan ju inte rapportera om då(e-kassa har jag) och telefontiden slutade 11. Kommer ha ångest hela helgen nu. Kan de stänga av en? (det står så i brevet jag fick om det förra jag upptäckte) 
    *slarvig* Hatar att vara slarvig. Jag har identitet som ordentlig. Den har fått sig en rejäl knäck!!
    Påskharen raskar över snöslask
Svar på tråden dårt asöires setuG