• Ickan

dårt asöires setuG

Ja det är ju inte så konstigt, de där vallonerna for runt o pippade på bygden så varenda sydsvensk fick del i deras DNA

Millimina skrev 2008-11-10 16:35:43 följande:
    Meh, ALLA är typ valloner. Och de som inte är det tror att de är det. Sympatiskt dock att du gillar choklad och glögg, gör liksom att vallonskapet blir förlåtet!
  • Ickan

jaha, o som vanligt är det matporr som avhandlas här.

godmorgon förresten.

• Ickan

6 mån på lördag, han har ätit mat dagtid i några veckor. Om jag hade velat jobba halvdagar så hade jag kunnat börja jobba tidigare.

Fröken Sophia skrev 2008-11-12 08:39:09 följande:

Ouhiiii spännande Hur gammal är A nu? (så jag vet när jag kan börja jobba igen )
  • Ickan

Påsättaren behöver framför allt vara hemma med A nu och sluta förlita sig på mig för allting.

• Ickan

Men vad konstigt det känns att sitta med vanligt tangentbord nu, har ju bara använt laptop i över ett halvår.

• Ickan

Jag tror att det är det bästa för kontakten med barnet och att båda får komma ut o ha ett socialt liv som det var innan. Det är såklart olika för olika personer hur man känner, en del mammor vill ju inte lämna sin barn till någon alls det första året men det har jag svårt att förstå.

Fröken Sophia skrev 2008-11-12 08:47:27 följande:

Det är också bra. Jag hoppas verkligen att Surfer vill ta någon dag i veckan redan så tidigt. Det är nog enklare för oss än om han är helt hemma i flera månader. Eller så här, han kan faktiskt inte vara det.
  • Ickan

Start är ju typ krossade kakor, hade ni inte kakor?
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 09:05:00 följande:

Jag behöver A-fil med Start och linfrö samt ett stort glas apelsinjuice.
  • Ickan

Jag måste hitta såna, vill prova ju. De sursockrade är däremot inte goda.

KarJac skrev 2008-11-12 09:30:35 följande:
    *käkar chokladdoppade bilar*
  • Ickan

Det kommer säkert att vara dubbelt så gott för att du drack den där vidriga fejk-julmusten.

Suri skrev 2008-11-12 09:44:42 följande:
    Appropå Julmust...Min kompis farmor bjöd på fika förra helgen. Jag fick cola. Hon undrade hur den smakade för det var sådan där billig från Willys. Det var i alla fall den äckligaste vidrigaste colan jag smakat. Knappt drickbar. När jag sedan går ut i köket ser jag flaskan och det är inte alls cola. Det är julmust, någon billig variant, dessutom light. Nästa gång jag dricker och jag vet att det är julmust smakar den lite bättre, fast inte gott. Det var ingen god sort.Hoppas jag kommer att kunna dricka och njuta av julmust i framtiden trots detta trauma.
Svar på tråden dårt asöires setuG