• Ickan

dårt asöires setuG

morrnmorrn *föräldraledig igen*

• Ickan

*äter leverpastejmackor o dricker varm choklad*

• Ickan

Var ute innan o stötte på en pensionerad snubbe som jag hade rätt mycket kontakt med via jobbet innan. Han talade nu verkligen om hur illa han tycker om sitt fd jobb o de som jobbar där o sin hyresvärd o PRO o hela världen... Det kändes ju lite märkligt kan man säga, sån var han inte innan.

• Ickan

Precis vad jag tänkte...

siamusen skrev 2008-11-17 13:59:47 följande:
    jâvla fl
  • Ickan

Jo, han verkade bara så bitter på hela världen och det känns tråkigt.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-17 14:37:28 följande:

Det är ju först nu han kan vara ärlig utan att riskera att få sparken!
  • Ickan

Nu har jag varit duktig o promenerat till o från föräldragruppsträffen. BVC-sköterskan pratade om säkerhet och olycksrisker, barnen "pratade" med varandra o föräldrarna log stolt. Jag lärde mig att växtsaften från hundloka kan ge brännskador.

• Ickan

Tror att jag kan gissa det och kort sagt är väl svaret: Jävligt inte alls bekvämt.

siamusen skrev 2008-11-18 13:12:09 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-18 13:05:21 följande: Eller sätt dig med en kopp te och lite lussebullar Vill ni veta hur vansinnigt bekvâmt det är att ligga pa en 70 cms campingsäng pa en madrass som är tunn som rispapper sa att man i princip ligger pa fjädrarna? Som man dessutom delar halva natten med en blond sak som slår en i ansiktet.
  • Ickan

A har fått en ok-stämpel av tant doktorn idag och jag hoppas att påsättaren kommer ihåg att komma hem i tid från jobbet idag. Jag ska ut på bjudmiddag

• Ickan

hej, är det nån som kommer ihåg vad boken heter som musen läser nu, den som är så rolig...

• Ickan

Nix, det är inte den hon har pratat om.

Eras skrev 2008-11-18 22:50:14 följande:
    Ickan skrev 2008-11-18 22:46:20 följande:
    "Idioten" av Dostojevski.
Svar på tråden dårt asöires setuG