• Ickan

dårt asöires setuG

Tack, det duger med namnet också. Påsättaren vill ev ha en av hans böcker i julklapp.

Tant Greta skrev 2008-11-18 22:49:05 följande:

Minns bara att författaren är Jeremy Clarkson
  • Ickan

NU måste jag gå igen. Kollar inte krabbfiskarna nu för påsättaren tittar på Top Gear. Får kolla krabbfiskarna imorgon istället och då kan jag ju inte läsa händelserna här. :-O
    Tack musen, han får kolla upp dem själv om de verkar intressanta. Helst ska det vara ljudböcker till honom dock för han läser nästan bara i bilen.

• Ickan

Att jag inte lär mig... drack kaffe igårkväll, starkt var det med. Resultatet blev fem vakna timmar inatt. *slår mig själv hårt*

• Ickan

Uppenbarligen inte

Chilimon skrev 2008-11-19 10:33:36 följande:
    Är de inte bara jag som gör såna saker?
  • Ickan

Vilken väluppfostrad son jag har, han sov två timmar för att hans kaffeknarkande mamma skulle få sova.

• Ickan

morrnmorrn

nu är jag på jobbet igen o längtar hem till sängen.

• Ickan

Trevligt.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-20 08:04:43 följande:

Hej hej! Hemma hos mig är alla glada.
  • Ickan

misstänkte iofs det men var inte säker.
    Låter ju verkligen jobbigt.

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-20 08:15:28 följande:

Jag var ironisk... Snyggos dotter kom igår och hon är alltid på jättedåligt humör när hon kommer första dagarna. Hon ligger och skriker och gråter flera timmar på kvällen när hon ska lägga sig och så fortsätter det. Hon  kan ligga på golvet och skrika att hon vill dö och försvinna och att alla är dumma Det blir så klart jättedålig stämning och det är säkert vad hennes mamma vill, hon håller på och snakcar en massa skit om oss hemma hos sig, dottern får liksom inte tycka om oss av henne. Det är skitjobbigt.
  • Ickan

hur gammal är hon?
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-20 08:41:36 följande:

Ja, det är det. Alla blir på dåligt humör.
  • Ickan

Jag har hittat min första kärlek på facebook o lagt till honom nu. Han ser precis likadan ut som han gjorde på högstadiet

Svar på tråden dårt asöires setuG