Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

dumma KB har inte kommit hem ännu. Pratade med honom för tre timmar sen då skulle ha ta en taxi fattar han inte att man blir så jävla orolig när han inte kommer hem.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-02 02:50:43 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-02 02:42:15 följande:Nej, men han vaknar nog snart. Han lyckades ha sönder bordet till sin matstol idag. Tog tag i bordet och drog râtt upp sa att trät gick sönder. Rätt ny stol ocksa.Sa imorgon ska proppen fixa
    Då blir porppos glad va när han får slöjda
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-02 02:56:08 följande:
    Sâkert en san hâr stol âr det...zis table is no more:www.bebeconfort.com/collection-2008/FR/maison...
    Ok, lillM hade slut på två såna stolar som man kan vika på mitten och göra till bord vet du? Från typ 70-80 talet
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-02 02:59:25 följande:
    Satt och chattade med dig pa fb förresten, men du var tydligen inte dâr
    Jag kan gå ing igen. LillM fick lite astma så vi tog mediciner och så var han lessen för att KB inte va hemma sen somna vi men jag vaknar alltid om KB inte kommer hem när han säger det fast ja. FB it is
  • Garageänkan

hej och god morgon. Kb är fortfarande försvunnen och han är icke nåbar på telefonen.
    jag vet inte vem det är han va ute med igår släppte av honom hos en lettisk kille på hans jobb som heter robert mer vet jag inte... pratade senast med kb vid 02 tiden då skulle han ta taxi hem. FY HELVETE FÖR KB

• Garageänkan

KB ÄR HEMMA. Han hade väntat på en taxi cid taxiststionen och blivit bortrövad.

• Garageänkan

Ja, eller mest förbannad han hade suttit på en bänk och väntat på taxin och så hader polisen tagit honom till fyllecellen eftersom de tyckte att han inte skulle sitta ute. Istället för att skjutsa hem honom... dessutom hade de sagt att de ringt mig men jag hade stängt av telefonen. säkert. Musen vet att jag ringde hela natten efter honom. Jag förstod nästan att de va nåt sånthär synd att jag inte ringde upp snuten innan-

• Garageänkan

men iofs va han ju i goda händer men de kunde ju lika bra skjutsat hem honom tycker man. Dessutom är han väl den enda han kännr som inte varit där någongång och sovit så de är extra pinsamt nu tycker han...

• Garageänkan
    Millimina skrev 2008-11-02 09:25:27 följande:
    Jag vet inte om jag känner någon enda som sovit där..
    Det är såhär när man bor i en liten stad och snuten har för lite att göra och gillar att visa sig på styva sidan...
  • Garageänkan

Nej jag har inte sovit i en cell fast det skulle inte förvåna mej med mitt tidigare liv. Kb skäms så mycket nu och tycker det är så pinsamt och han har ju klarat sin vilda ungdom osv utan att behöva sova på "Hotell Gripen" så det är lite roligt tycker jag. Kb sover på soffan och LillM i vagnen vi har varit ute och gått. Nu är det mission att hitta Kb s arbetsdator/telefon som är försvunnen. kul för honom (NOT) men hopas han lär sig nu att man inte behöver hälla i sig allt man får och att man KAN åka hem i tid ...

Svar på tråden dårt asöires setuG