Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Fast iofs så sade jag åt Kb att det var bra att han fick sova hos Hotell Gripen i natt annars skulle de kunnablivit som med Danne... Och det höll han ju med om. Fast han tyckte de kunde skjutsa hem honom men han kallade en av poliserna för en man utan stake för att han va så arg att han inte fick komma hem så det var väl därför han hamnade där över natten

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-02 13:32:49 följande:
    Förmodligen.Har de bekvâma sängar da?
    Nej han hade fått sova på nån madrass med galon på golvet. Riktigt LODIS hehe.
  • Garageänkan
    Millimina skrev 2008-11-02 14:27:37 följande:
    undrar om de häller desinfektionssprit på galonen efter varje besökare eller om de fuskar ibland..
    Det luktar alltid jättestarkt av decifififififif medel där, jag brukar ibland hämta ungdomar därifrån i jobbet.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-02 14:40:21 följande:
    Finns inte sa mycket att göra pa Aland va?
    Jo hur mycket som helst men om man jobbar med kriminella kids så händer det att man måste hämta dem från poliscellen serru
  • Garageänkan

Vad gör ni?

LillM och jag kom just hem från att skjutsa D till skolan.
    D höll på att skratta ihjäl sig åt KB anekdot i natt... när vi berättade att han somnat utanför taxistationen

• Garageänkan

Tant Greta skrev 2008-11-02 17:35:10 följande:

Pustar ut.Är du på smällen då?
    Well never know.
    Här har apoteken inte öppet om söndagar serni. Det är 80tal här.
  • Garageänkan

Hmmm?'

Vi käkade ingen korv men jag var efter två french hhotdogs till burfågeln nyss.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-02 20:35:16 följande:
    Eller novemberbarn blir vâl augustiungar förresten? Ni kan knüggla en manad till
    LillM blev till 28 oktober typ och kom 3 augusti men han stanna ju inne 9 extra dygn den skurken.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-02 20:37:06 följande:
    Hoppas han fick smisk sa fort han kom ut
    Jamenvisst BM spankade igång honom.
  • Garageänkan

skickar över en snygg teknisk snubbe med hårig bringa som lagar gtätchens dator

Svar på tråden dårt asöires setuG