Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Jag har köpt ännu en ny taklampa. Börjar bli lite fetisch dethär. Väntar nu på att KB ska kliva upp från soffan.

• Garageänkan

Nu lägger jag upp en bild på min nya kökslampa. tyvärr gick två av plupparna sönder i transporten, den var ett visningsexemplar så jag fick den nästan 20 euro billigare så det är ingen fara så den är släckt på bilden, ser så fånigt ut när bara två lyser men ni fattar den blir liksom ljust turkos eftersom innerskärmen är turkos.

• Garageänkan

Musen åt friterade snickers ONLY i usa.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-04 19:56:13 följande:
    Shit..McCain är kortare ân jag
    Vaddå kort? Hur kort är du?
  • Garageänkan

Ja det gjorde jag och ville genast skjuta fetto mamman och mormorn som matade lillkillen med cola fyfan stackars lilla kille.

Suri skrev 2008-11-04 20:00:45 följande:
    Amen guuud, såg du det programmet på TV? Generation fett, eller vad det heter?*skakar på huvudet*
  • Garageänkan

jag är 166 faktiskt

men idag vägde jag mig på rdg fan va jag fettat till mej sen lillM kom fyyyyyfaaaaaan

• Garageänkan

Nu måste jag försöka duscha bort obehagskänslan i kroppen jag känner mig som en isbit. kanske jag håller på att bli sjuker.

• Garageänkan

Nu tänker jag kolla på Dr House. Ha de gött allisammans

• Garageänkan

Hej alla glada jävlar.

jag är sjuk.

Jag har dock köpt ett test nu men måste man ta de på morgonen va? tråkigt att vänta ju.

• Garageänkan

Lika bra att testa imorgon ifall jag missar stickan med strålen, skulle va typiskt mig.

Svar på tråden dårt asöires setuG