dårt asöires setuG
Jag har köpt ännu en ny taklampa. Börjar bli lite fetisch dethär. Väntar nu på att KB ska kliva upp från soffan.
Jag har köpt ännu en ny taklampa. Börjar bli lite fetisch dethär. Väntar nu på att KB ska kliva upp från soffan.
Nu lägger jag upp en bild på min nya kökslampa. tyvärr gick två av plupparna sönder i transporten, den var ett visningsexemplar så jag fick den nästan 20 euro billigare så det är ingen fara så den är släckt på bilden, ser så fånigt ut när bara två lyser men ni fattar den blir liksom ljust turkos eftersom innerskärmen är turkos.
Musen åt friterade snickers ONLY i usa.
Ja det gjorde jag och ville genast skjuta fetto mamman och mormorn som matade lillkillen med cola fyfan stackars lilla kille.
jag är 166 faktiskt
men idag vägde jag mig på rdg fan va jag fettat till mej sen lillM kom fyyyyyfaaaaaan
Nu måste jag försöka duscha bort obehagskänslan i kroppen jag känner mig som en isbit. kanske jag håller på att bli sjuker.
Nu tänker jag kolla på Dr House. Ha de gött allisammans
Hej alla glada jävlar.
jag är sjuk.
Jag har dock köpt ett test nu men måste man ta de på morgonen va? tråkigt att vänta ju.
Lika bra att testa imorgon ifall jag missar stickan med strålen, skulle va typiskt mig.