• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 18:51:28 följande:
    Jag skulle gärna vara hemma, men så ska alla skilda komma till oss istället? Och minm pappa som alltid har varit julfanatiker vill inte vara tomte längre för barnbarnen, han vill mysa med sin tant istället. Jävla hagga!!

*ger gutes avkommor en alldeles egen dvärg*
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fåret Shaun

Jag vill fira jul hemma men tråkigt om det bara blir vi fyra.

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • siamusen

varför klâr gasse av sig naken hela tiden? Gôr alla barn det?

• KarJac
    siamusen skrev 2008-10-14 20:02:01 följande:
    Jag gör det jämt. Helt normalt.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • jungfu

vad har jag missat.... orkar inte läsa ikapp *trött*

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-14 20:02:01 följande:
    Inte min. Han har nog inte kommit på att man kan.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen
    jungfu skrev 2008-10-14 20:03:04 följande:
    vad har jag missat.... orkar inte läsa ikapp *trött*
    KnarkJack har berättat om sin barndom: Knark,fylla och slajm med maskar i. Och allt detta hann hon med innan hon började pa lekis.

Hennes karriâr i lagstadiet var inte mycket bâttre. Lärde sig räkna till 2 i trean ungefâr, kissade pa sig under varje lektion för hon hade inte blivit pottrânad innan, langade braj till barnen i mellanstadiet.

I mellanstadiet sov hon. Hela tiden. Kanske in bieffekt av psykofarman hon intog pa uppmaning av sina lärare, grannar och regeringen.

I högstadiet vaknade hon till. I fem minuter. Sen fick hon migrân och somnade tvârt med en spättekaka i munnen. Skulle hon inte gjort. Hon blev lâtt lobotomerad av kakan. Ingen mârkte nagon skillnad dock.

I gymnasiet hoppade hon av innan hon ens bôrjat och sedan dess har det bara gatt ned fôr henne.

Staten ôvervâger nu att omyndigförklara henne men vet inte riktigt om hon faller under kategorin mânniska eller amfibie.
Svar på tråden dårt asöires setuG