• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen
    DCLXVI skrev 2008-10-14 17:33:19 följande:
    Inte jag heller, jag kört med halmpynt året om. Skitlämpligt så slipper man hålla på och jiddra med att byta.
    Och jag kör med inget pynt alls.
  • Pynta
    siamusen skrev 2008-10-14 17:27:18 följande:
    Har inget påskpynt! Vad tror du om mig egentligen?
    Inte jag heller. Men jag tänkte att du kanske var en...sån? som har sånt.

Då ska vi se, inget påskpynt alltså. Nahä...hm...
    Då tror jag att dina brallor ligger i en påse tillsammans med något * Polerar kristallkullan och hissar lite snor. Nös precis *... tillsammans med... något annat? Tex. en tjock tröja? Skridskor? pingviner? tomglas? urvuxna barnkläder? Proppens skolbetyg? gamla gratulationskort?

Oj. nu blev jag matt. Det var längesen jag gissade så här mycket i ett svep. Måste nog dricka lite kaffe och röka en cigg, ta igen mig lite.
  • Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 17:44:01 följande:

Jag har julångest.
    Var det mitt svammel om pynt som är orsaken? *ångerfull*

F´låt isf. Det var inte meningen. *ångrar mig svårt*
  • siamusen
    Pynta skrev 2008-10-14 17:51:31 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 17:44:01 följande:
    Var det mitt svammel om pynt som är orsaken? *ångerfull*F´låt isf. Det var inte meningen. *ångrar mig svårt*
    Klä ut dig till gran och blinka lite sa âr du nog förlaten
  • gutegirl

NEj, det var det inte. Det är så rörigt närman ska pussla ihop allt, alla är skilda typ.

Pynta skrev 2008-10-14 17:51:31 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 17:44:01 följande:Var det mitt svammel om pynt som är orsaken? *ångerfull*F´låt isf. Det var inte meningen. *ångrar mig svårt*
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • DCLXVI

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 17:53:39 följande:

NEj, det var det inte. Det är så rörigt närman ska pussla ihop allt, alla är skilda typ.
    Gör som vi, var hemma så får alla andra åka istället.
  • Pynta
    siamusen skrev 2008-10-14 17:52:24 följande:
    Klä ut dig till gran och blinka lite sa âr du nog förlaten
    * Klär genast och ögonaböj ut mig till gran . Lindar in mig i glitter, ljusslingor. Hänger på mig kulörta kulor, änglahår, jox som ungen tillverkat på dagis, istappar i plast...och vad mer?...Flaggor! För fan, flaggor också!*

Så. Om jag har glömt något får ni vara snälla och hänga dit det. Nu kan jag inte röra armarna.

Vad tycker du Gute, blev det bra? Är jag förlåten? *hoppas*

Men helvete! jag har ju glömt stjärnan. Idiot! * sätter en glitterstjärna bakom örat*

Så! * ler lismande*
  • Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 17:53:39 följande:

Åh, förstår * river av mig pyntet och bjuder på en cigg*
  • KarJac

Jul är kul om man får vara ful.
    /Musens ordspråk nr. 5

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
Svar på tråden dårt asöires setuG