• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-10-14 20:54:58 följande:
    Är det inte bättre att du lämnar honom i Paris och åker till Sverige och festar med PP?
    Nej, men PP kan komma hit
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-10-14 20:54:43 följande:
    Är hon precis som du?
    Nej.
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-10-14 20:48:36 följande:
    VEM vill komma till Paris pa lôrdag och ga ut och supa skallen i bitar med mig?Proppen har ballat ur som vanligt och jag âr sa jâvla trôtt pa honom just nu.
    Kommer!
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-14 20:56:38 följande:
    Nej.
  • Perry the Platypus

*ser fram emot nya Bondfilmen*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Millimina

Men tänk om jag kunde åka siamusen. Vi skulle ha så jävla roligt! Jag är ünderbar att partaja med! Och det tror jag du också är! Rocka loss ba'

PP är nog också en prisse..

*klonk* Där föll myntet ner.

PartyPrisse. Ah.

• gutegirl

NEj, köper jag så sparar jag det tills bebisen kommit ut.

siamusen skrev 2008-10-14 20:54:24 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 20:53:07 följande:Du kan köpa och jag kan supa?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Perry the Platypus

Jag är skittråkig att festa med. Jag vill gå hem när förfesten är slut. Jag är däremot jättebra att ha med på middagar för jag håller låda så inte stämnngen blir tryckt.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-14 20:59:46 följande:
    Men tänk om jag kunde åka siamusen. Vi skulle ha så jävla roligt! Jag är ünderbar att partaja med! Och det tror jag du också är! Rocka loss ba'PP är nog också en prisse..*klonk* Där föll myntet ner. PartyPrisse. Ah.
    Jag âr proffs pa att parta
Svar på tråden dårt asöires setuG