• jungfu

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-05 23:01:24 följande:
    Mm. Samma med de coola killarna. De har inga högavlönade jobb direkt.*sett på Facebook*De flesta gick inte ens klart gymnasiet.Inte för att jag dömer någon men...
    Fast det svängde ju nåt sjukt... Först var jag och min bästis skittaskiga mot en tredje tjej. Sen bytte jag och blev bästis med trean, och då började VI TVÅ vara elaka mot min första bästis.
  • jungfu

Tant Greta skrev 2008-10-05 23:35:24 följande:

hehe Jungfu,du låter som en lojal och fin vän.Verkligen.
    men jag var ändå lite modig som valde trean, hon var helt o-poppis och konstig.
  • jungfu
    Centurion skrev 2008-10-07 20:16:07 följande:
    Tycker det är en aning tröttsamt när folk messar om vad som är gammalt eller inte, alla har inte lyxen att välja tyvärr..
    Min farfars syster var en sån cool brutta, operadiva som var älskarinna åt nån höjdare i sthlms affärsvärld på 30-40 talet. Hon blev mamma när hon var 42. Och levde sen ensam med sin dotter, och hade det skitbra tills hon dog 97 år gammal för några år sen, och då var hennes dotter 55 år....
  • jungfu
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:24:26 följande:
    VA? Vilken?   Söt..
    Den med ett litet barn som snuttar på en vinflaska och dessutom befinner sig i en bar. Tänkte jag inte var helt accepterad på fl, kanske.
  • jungfu
    Trogga skrev 2008-10-07 20:31:02 följande:
    Var en ölflaska så den var ok enligt fl, men bilden på killen är mer tveksam
    Jag vet. Vad ska man göra? Ikväll är han FAKTISKT på Sfi.... (dubbelkollar i tv-soffan - nej, den är tom)
  • jungfu

...och här har ni mig

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

• jungfu
    Millimina skrev 2008-10-08 14:40:30 följande:
    Undrar om någon som har samma beskrivning som en själv i det där testet skulle slå en som lik en själv? Finns det någon i tråden här som ni tror kan få samma resultat som er?
    Jag har gjort flera såna tester, med djupintervjuer och sånt, vid ledarskapsutbildningar bl.a. Och det är fanimej läskigt hur väl och träffande "analyser" man får av sig själv... Fast sen är det ju också rätt enkelt att välja hur man vill framställa sig själv.
  • jungfu
    Millimina skrev 2008-10-08 14:48:17 följande:
    Oh, ogillar du objektiv analys? Det tänkte jag på när jag läste ordet i testet. Liksom, vem gör inte det? Eller, hur ogillar man en objektiv analys? Ogillar man tanken på att någon säger att det är objektivt fast det är lika subjektivt som allt annat
    Fast grejen är att jag är extremt analytisk och drivs av ett närmast maniskt rättvisetänkande, och då måste jag ju förhålla mig "objektivt" och inte känslomässigt till saker och ting. Så just där kändes inte testet så tillförlitligt...
Svar på tråden dårt asöires setuG