• jungfu

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-10-10 23:02:17 följande:
    Nåja. Familjeliv är djävulens redskap om något.
    Haha, nä familjeliv är pöbeln på torget som spottar och pekar finger. Facebook är den ultimata storebror-ser-dig komplotten
  • jungfu
    Garageänkan skrev 2008-10-10 23:08:20 följande:
    sen är det samma regel där som på resten av nätet... man väljer själv vad man skriver om och vad man lägger ut.
    Men du vet inte vilken information och statistik om dig själv som "används vidare" och säljs till div. företag, arbetsgivare och marknadsanalytiker... Om de bara var öppna med det så skulle det vara en annan femma.
  • jungfu
    Garageänkan skrev 2008-10-10 23:13:55 följande:
    Man behöver ju inte ens ha sitt riktiga namn ju. Har aldrig lagt upp adress eller telefon eller någon annan data om mig själv, dessutom kan man låsa sin sida för allmänheten så ingen ser den. Det är lättare att komma åt folk här än där haha
    Men det är inte allmänheten jag tänker på. Du lämnar fler spår än du tror, även om du är "anonym"... Du har väl en ip-adress, ett nät-abbonemang, en geografisk tillhörighet osv....?

Jaja, det är ju tur att det är valfritt En vacker dag kommer jag nog kapitulera oxå...
  • jungfu
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-10-10 23:17:38 följande:
    Äsch då bara att blotta sig för marknaden jungfu se så var inte blyg nu! *vill kolla in dig på facebook*
    du kan kolla in mig på min blogg...
    levamedirlandare.blogg.se
  • jungfu

nä nu säger jag gonatt snyggingar !!!

• jungfu
    Centurion skrev 2008-10-11 20:48:36 följande:
    hej hej hej hej hej hej heeeeeeeeeeeeej!
    Hello snyggo, du har fortfarande inte sagt vad som var BLÄ i amelia? (och jag har inte köpt den än men jag ska..... är supernyfiken ju!!!)
  • jungfu
    Millimina skrev 2008-10-11 20:57:49 följande:
    Hrnsjadad PP spajkar i huvdet
    Jaha. Gravidmonster?
  • jungfu
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-10-11 21:00:03 följande:
    Hallon hallon!Nån som vet vad det är för vecka nu?
    Fortfarande v.41
  • jungfu
    KarJac skrev 2008-10-11 21:01:44 följande:
    Fast Jungfu är i vecka 44.
    Och har mens. *undrar om nåt är fel*
Svar på tråden dårt asöires setuG