• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2009-01-02 13:37:31 följande:

och hon är verkligen snäll och gosig för det mesta så jag ska inte klaga....
    Och söt sag jag pa FB
  • siamusen

Suri skrev 2009-01-02 13:56:54 följande:

Hej!Vad gör ni?
    Jag at just en macka med makrill. Vad gôr du?
  • KarJac
    Suri skrev 2009-01-02 14:06:47 följande:
    Har tårt-ångest fast jag inte skulle ha det. Men när man kollar på alla fina tårtor som folk gör så ångrar jag att jag sa att jag skulle baka själv... Fast jag vill baka själv.
    Jag tycker man är minst lika bra om man köper fina tårtor.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • gutegirl

Gör det enkelt. GÖr en gräddtårta och dekorera med riven choklad. Det är gott och snyggt.

Suri skrev 2009-01-02 14:06:47 följande:
    Har tårt-ångest fast jag inte skulle ha det. Men när man kollar på alla fina tårtor som folk gör så ångrar jag att jag sa att jag skulle baka själv... Fast jag vill baka själv.
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • Suri
    KarJac skrev 2009-01-02 14:07:27 följande:
    Jag tycker man är minst lika bra om man köper fina tårtor.
    Fast vi är så många och jag har redan köpt smörgåstårtor för typ en halv månadslön... (ja faktiskt, halva f-penningen tamejtusan)
    Tyckte att det räkte så...

Tänker baka pinocciotårta, för det är så himla gott och superenkelt. Men nu har flera sagt typ "VA??? SKA NI INTE HA NÅGON DOPTÅRTA????" Ni vet med namn och datum på och kanske någon liten naken bebis eller stork eller nåt annat bjäffs på.
  • KarJac
    Suri skrev 2009-01-02 14:14:38 följande:
    Fast vi är så många och jag har redan köpt smörgåstårtor för typ en halv månadslön... (ja faktiskt, halva f-penningen tamejtusan)Tyckte att det räkte så... Tänker baka pinocciotårta, för det är så himla gott och superenkelt. Men nu har flera sagt typ "VA??? SKA NI INTE HA NÅGON DOPTÅRTA????" Ni vet med namn och datum på och kanske någon liten naken bebis eller stork eller nåt annat bjäffs på.
    Äh, man måste väl inte kludda dit namn och grejer. Det räcker väl att han har en snopp!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2009-01-02 14:10:20 följande:
    Gör det enkelt. GÖr en gräddtårta och dekorera med riven choklad. Det är gott och snyggt.
    Nuuu vet jag! Grädde på pinocciotårtan och choklad löv på.

Eller, är det svårt att göra löv av choklad? Det är det va?

Ser framför mig ett stökigt kladdigt kök med choklad överallt och två fula löv som slutprodukt
Svar på tråden dårt asöires setuG