• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Pynta

Suri skrev 2009-01-02 14:14:38 följande:

Fast vi är så många och jag har redan köpt smörgåstårtor för typ en halv månadslön... (ja faktiskt, halva f-penningen tamejtusan) Tyckte att det räkte så... Tänker baka pinocciotårta, för det är så himla gott och superenkelt. Men nu har flera sagt typ "VA??? SKA NI INTE HA NÅGON DOPTÅRTA????" Ni vet med namn och datum på och kanske någon liten naken bebis eller stork eller nåt annat bjäffs på.
    På frågan ang. doptårtan svarar man: Nej!
    Och så är det problemet ur världen.
  • Perry the Platypus

*tjuvläser*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2009-01-02 15:19:36 följande:
    *tjuvläser*
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2009-01-02 15:19:36 följande:
    *tjuvläser*
    är du en klickare nu?
  • Perry the Platypus

Japp, jag har förpassats till klickarpöbeln. Må Bredband2 brinna och förtäras i Hels lågor.

• KarJac
    Perry the Platypus skrev 2009-01-02 15:26:25 följande:
    Japp, jag har förpassats till klickarpöbeln. Må Bredband2 brinna och förtäras i Hels lågor.
    ..tillsammans med Com Hem.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2009-01-02 15:27:38 följande:
    ..tillsammans med Com Hem.
    Visst, varför inte? Dem tillbringade jag också ett par år med att hata.

Igårkväll föll Arvid baklänges ner från sängen. Han grät floder och verkar fortfarande ha ont i ryggen. Jag Alvedonsuppar honom och försöker låta honom vara i möjligaste mån eftersom det verkar göra ont att bli lyft.
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2009-01-02 15:30:09 följande:
    Visst, varför inte? Dem tillbringade jag också ett par år med att hata.Igårkväll föll Arvid baklänges ner från sängen. Han grät floder och verkar fortfarande ha ont i ryggen. Jag Alvedonsuppar honom och försöker låta honom vara i möjligaste mån eftersom det verkar göra ont att bli lyft.
    Stackaren. Har ni varit hos döktörn och kollat så det inte är något knas! Anmäl direkt till försäkringsbolaget också. Ska man alltid göra (föräskringstönt).
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2009-01-02 15:31:31 följande:
    Stackaren. Har ni varit hos döktörn och kollat så det inte är något knas! Anmäl direkt till försäkringsbolaget också. Ska man alltid göra (föräskringstönt).
    Oj. Har jag inte ens tänkt på.

Jag ringde förstås VC imorse, men den sköterskan tyckte att deras sjukgymnast skulle titta på honom och gav mig hennes nummer. När jag ringde hade hon semester. Trist att de inte ens har koll på varann inom samma VC. Nå, jag ringde min mamma som har jobbat inom vården och hon sa att så länge han äter dricker och sover behöver jag inte hetsa upp mig.
Svar på tråden dårt asöires setuG