• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2009-01-02 20:06:40 följande:
    Jag vägde ju 42 innan LillM det var sjukt. Usch. Bra att det fastnade 10 välklädda kilon på mig så jag se numera ut som en kvinna istället för att se ut som en 12 årig kille.Har ingen ångest över det är mest glad över att kunna köpa kläder på vuxen avd...
    Skönt!
    Ätstörningar är helt klar överreklamerade.
    JAg vet att jag åt salt och drack vatten för att jag skulle väga 52 när dom vägde mig. Psyko.. 
    Det är skönt att kunna köpa vuxenkläder.. Och se vuxen ut. Och vara vuxen. Fast magen är för stor nu.  
    (¯`°?.¸ ღ♥ Du får gärna komma ut nu grabben! ♥ღ¸.?°¯)
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2009-01-02 20:09:10 följande:

Skönt! Ätstörningar är helt klar överreklamerade. JAg vet att jag åt salt och drack vatten för att jag skulle väga 52 när dom vägde mig. Psyko..  Det är skönt att kunna köpa vuxenkläder.. Och se vuxen ut. Och vara vuxen. Fast magen är för stor nu.  
    Det jobbigaste är att MVC håller på och tjatade förra gången om hur viktigt det är att småäta saker och småäta på kvällen. Det vet ju alla att småätande gör en fet och att äta en massa snacks på kvällen så det slår lätt slint i skallen. Tur att min BM nu är vettig och har kunskap Hon säger att jag får väga mig för min skull men inte hennes
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2009-01-02 20:17:47 följande:
    MissKaos skrev 2009-01-02 20:09:10 följande: Det jobbigaste är att MVC håller på och tjatade förra gången om hur viktigt det är att småäta saker och småäta på kvällen. Det vet ju alla att småätande gör en fet och att äta en massa snacks på kvällen så det slår lätt slint i skallen. Tur att min BM nu är vettig och har kunskap Hon säger att jag får väga mig för min skull men inte hennes
    Sjukt ju!
    Det är väll in tenyttigt att småäta. Man bör äta frukost lunch middag + 2 mellanmål. Dumheter! Men min BM är oxå knepig.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Du får gärna komma ut nu grabben! ♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl

Det finns en ny, länk i trådstarten!

jungfu skrev 2009-01-02 21:21:34 följande:
    hej hörni är det imorgon tråden dör?
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2009-01-02 20:39:20 följande:

Sjukt ju! Det är väll in tenyttigt att småäta. Man bör äta frukost lunch middag + 2 mellanmål. Dumheter! Men min BM är oxå knepig.
    Jo men mot illamåendet. Jag kräks ju bara när jag ätit nåt så eller om jag äter förmycket.
  • jungfu

o GUTEGIRL o skrev 2009-01-02 21:33:35 följande:

Jävla Gestapo-FL!!
    THÄNK You aDARLING
Svar på tråden dårt asöires setuG