• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • gutegirl

Sjukhus!

Tant Greta skrev 2009-01-02 19:11:27 följande:
    HEJHOPP!Jag är troslös,ligger i sängen,på rymmen,har på mig morgonrock,omgiven av skvalletidningar.Den som gissar var och varför jag befinner mig här vinner en kvart med PP!
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2009-01-02 18:32:58 följande:
    *HAr fått mammaklänning från POP*
    Lyxkläder!
    Jag har lånat kläder där en del var från Pop. Själv har jag shoppat på Hm, Lindex, Zara och hmm Mamalicous + REA på en dyrbutik i AvenyGallerian.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Du får gärna komma ut nu grabben! ♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl

Jag har svårt att hitta byxor märkte jag. Jag behöver ungefär xxl eller 50-52 för att rumpan ska fåplats,och det finns typ inte. Det får bli klänning och strumpbyxor.

MissKaos skrev 2009-01-02 19:31:49 följande:
    Lyxkläder! Jag har lånat kläder där en del var från Pop. Själv har jag shoppat på Hm, Lindex, Zara och hmm Mamalicous + REA på en dyrbutik i AvenyGallerian.
    TS har helt fel!! www.gutegirl.blogspot.com
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2009-01-02 19:33:33 följande:
    Jag har svårt att hitta byxor märkte jag. Jag behöver ungefär xxl eller 50-52 för att rumpan ska fåplats,och det finns typ inte. Det får bli klänning och strumpbyxor.
    Aha. Jag börjar få svårt att  komma i mina strl 38 nu. Det GÅR men det är trångt. Jag har ju gått upp en hel del nu, 18 kg... Varav 3 dom sista 2 veckorna *hrm*
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2009-01-02 19:11:27 följande:
    HEJHOPP!Jag är troslös,ligger i sängen,på rymmen,har på mig morgonrock,omgiven av skvalletidningar.Den som gissar var och varför jag befinner mig här vinner en kvart med PP!
    För att du väntar på mig?
  • Garageänkan

Hej bejbs.

Strippar lite oskuldsfullt

• MissKaos
    MissKaos skrev 2009-01-02 19:40:05 följande:
    Aha. Jag börjar få svårt att  komma i mina strl 38 nu. Det GÅR men det är trångt. Jag har ju gått upp en hel del nu, 18 kg... Varav 3 dom sista 2 veckorna *hrm*
    *hoppas alla tror på strl38*
  • Garageänkan

Jag är glad. Jag kan ha 36 på alla kläder från HM ännu och 34 på andra kläder. Jippi.

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2009-01-02 19:45:49 följande:
    Jag är glad. Jag kan ha 36 på alla kläder från HM ännu och 34 på andra kläder. Jippi.
    Ljuger du?
    Eller ändrar du siffrorna i?
    JAg hadde 40 på mina mamma jenas från HMoch M på resten, men dom är verklgen löjligt små i strl.
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2009-01-02 19:48:02 följande:

Ljuger du? Eller ändrar du siffrorna i? JAg hadde 40 på mina mamma jenas från HMoch M på resten, men dom är verklgen löjligt små i strl.
    nej jag ljuger inte. Jag har alltid haft 34 eller 36. mest 36 efter att jag fick LillM. Kan ännu ha 36 på allt.
Svar på tråden dårt asöires setuG