• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2009-01-02 19:48:02 följande:

Ljuger du? Eller ändrar du siffrorna i? JAg hadde 40 på mina mamma jenas från HMoch M på resten, men dom är verklgen löjligt små i strl.
    nej jag ljuger inte. Jag har alltid haft 34 eller 36. mest 36 efter att jag fick LillM. Kan ännu ha 36 på allt.
  • Tant Greta

Mmm,häktet skulle det kunna vara,imorse, när jag kände mig redo att straffa sambon för att han sagt ja till att 3kompisar(från Ytlandet) ska få bo hos oss i kväll. Trots att jag ska upp 05 imorrn för att jobba,trots att jag var uppe 04 idag av samma anledning!Plus att det ser för jäkligt ut hemma!En fin kompromiss blev det:jag tar in på hotell 3min fr jobbet,hans vänner sover över,sambon betalar å ska bjuda på middag imorrn.Jag är såå resonlig så

• Tant Greta

Årets sambo är jag nog*nickar bestämt*

• Garageänkan

Tant Greta skrev 2009-01-02 19:52:11 följande:

Mmm,häktet skulle det kunna vara,imorse, när jag kände mig redo att straffa sambon för att han sagt ja till att 3kompisar(från Ytlandet) ska få bo hos oss i kväll. Trots att jag ska upp 05 imorrn för att jobba,trots att jag var uppe 04 idag av samma anledning!Plus att det ser för jäkligt ut hemma!En fin kompromiss blev det:jag tar in på hotell 3min fr jobbet,hans vänner sover över,sambon betalar å ska bjuda på middag imorrn.Jag är såå resonlig så
    YOU GO GIRL!
  • Garageänkan

KB undrar en sak: Någon som vet om någon bra och billig crosstrainer? Han hade varit hemma hos nån tant idag på jobb hon hade fem barn och var jätteslimmad. Så såg han att de hade en crosstrainer hemma. Det var ju det jag sa. Nu vill KB att vi köper en CT. BRA! Då skall det tränas bort graviditetskilon efteråt Han kan börja nu redan med sina sympatikilon från LillM

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2009-01-02 19:50:39 följande:
    MissKaos skrev 2009-01-02 19:48:02 följande: nej jag ljuger inte. Jag har alltid haft 34 eller 36. mest 36 efter att jag fick LillM. Kan ännu ha 36 på allt.
    *sucK'
    Jaja, jag kunde ha 168 Centilong för några år sedan. Det duger m 38..
    Tant Greta skrev 2009-01-02 19:52:11 följande:
    U GO GIRL!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Du får gärna komma ut nu grabben! ♥ღ¸.?°¯)
  • Garageänkan

MK: jag kan köpa byxor på barnavdelningen ibland 158 men oftast 164 beror på benlängden...

Jag är 167 kort och vägde innan grav 52 kg typ. Nu behöver jag inte väga mig hos mvc för att jag inte ska få viktnoja.

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2009-01-02 20:01:11 följande:
    MK: jag kan köpa byxor på barnavdelningen ibland 158 men oftast 164 beror på benlängden... Jag är 167 kort och vägde innan grav 52 kg typ. Nu behöver jag inte väga mig hos mvc för att jag inte ska få viktnoja.
    Nä, det var ju det. Jag är mer nöjd med att var frisk från mina ätstörningar än vara sådär mager.
    Mina 52 kg till 172 cm var mkt lite. Spec somjag tränade med vikter. Hadde ju inte ens mens.. BAra ångest.
    Nä, 65 kg är målet sedan. Då sitter 38 bra, och jag MÅRbra
    (¯`°?.¸ ღ♥ Du får gärna komma ut nu grabben! ♥ღ¸.?°¯)
  • Garageänkan

MissKaos skrev 2009-01-02 20:03:37 följande:

Nä, det var ju det. Jag är mer nöjd med att var frisk från mina ätstörningar än vara sådär mager. Mina 52 kg till 172 cm var mkt lite. Spec somjag tränade med vikter. Hadde ju inte ens mens.. BAra ångest. Nä, 65 kg är målet sedan. Då sitter 38 bra, och jag MÅRbra
    Jo jag är ju frisk nu också men jag ad mvc att jag skulle slippa väga mig för att det var jobbigt förra gången. Jagtränar inte eller motionerar jag är smal från början och har svårt att gå upp i vikt som tur är då. Men jag hade ganska stora problem i tonåren.
  • Garageänkan

Jag vägde ju 42 innan LillM det var sjukt. Usch. Bra att det fastnade 10 välklädda kilon på mig så jag se numera ut som en kvinna istället för att se ut som en 12 årig kille.
    Har ingen ångest över det är mest glad över att kunna köpa kläder på vuxen avd...

Svar på tråden dårt asöires setuG