• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Ickan

*smaskar kladdkakemuffins* Påsättaren är på kick-off med jobbet (det heter så mycket men eg är han hos PP o snuskar sig) så jag har drogat A med Alvedon för att få ha egen-tid.

• Ickan

Kollar sing-along ist...

KarJac skrev 2008-10-17 20:11:41 följande:
    Okej. Fy fan vad Idol suger. Vad är det för miffos de hittat???
  • KarJac
    Ickan skrev 2008-10-17 20:11:55 följande:
    *smaskar kladdkakemuffins* Påsättaren är på kick-off med jobbet (det heter så mycket men eg är han hos PP o snuskar sig) så jag har drogat A med Alvedon för att få ha egen-tid.
    *gömmer påsättaren bakom juccapalmen*
    Ja men alltså... det var så himla längesedan så han vill kick-offa hela helgen.Oskyldig
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    Ickan skrev 2008-10-17 20:12:37 följande:
    Kollar sing-along ist...
    Näää, är inte det ännu värre? Jag vill se program om kommunistSovjet och om hur djuren behandlas i Indien.
    Eller porr.
  • Ickan

Åhnä... imorgon ska jag ha tillbaka honom. Han hade lämnat meddelande på min mobil om att "hans lag vann tävlingen i fångarna på fortet". Vad gjorde ni då eg? O så sa han att det var skithäftigt att åka ribbåt i Öresund. Du måste ha rejäla orgasmer om han trodde att han åkte ribbåt.

KarJac skrev 2008-10-17 20:13:12 följande:
    *gömmer påsättaren bakom juccapalmen*Ja men alltså... det var så himla längesedan så han vill kick-offa hela helgen.
  • Ickan

Nej, jag föredrar att se redan etablerade artister hitta på dumheter framför okända.

KarJac skrev 2008-10-17 20:13:52 följande:
    Näää, är inte det ännu värre? Jag vill se program om kommunistSovjet och om hur djuren behandlas i Indien.Eller porr.
  • KarJac
    Ickan skrev 2008-10-17 20:16:58 följande:
    Åhnä... imorgon ska jag ha tillbaka honom. Han hade lämnat meddelande på min mobil om att "hans lag vann tävlingen i fångarna på fortet". Vad gjorde ni då eg? O så sa han att det var skithäftigt att åka ribbåt i Öresund. Du måste ha rejäla orgasmer om han trodde att han åkte ribbåt.
    Han vill ju alltid leka Fader Fora, eller vad han nu heter. Ha kråka i håret och så. Jag ska leka dvärg och springa fram och tillbaka med en massa nycklar.
  • Ickan

Men Fader Fora vinner ju inget, han tävlar ju inte. Vojne vojne, får nog ta honom till en doktor om han inte slutar hallucinera.

KarJac skrev 2008-10-17 20:19:22 följande:
    Han vill ju alltid leka Fader Fora, eller vad han nu heter. Ha kråka i håret och så. Jag ska leka dvärg och springa fram och tillbaka med en massa nycklar.
  • Fåret Shaun

Men alla kommer till Fader Fora...

*dricker te som smakar pepparkaka*

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • KarJac
    Ickan skrev 2008-10-17 20:22:03 följande:
    Men Fader Fora vinner ju inget, han tävlar ju inte. Vojne vojne, får nog ta honom till en doktor om han inte slutar hallucinera.
    *leker doktorn*
    Det... ehm... behövs nog.. eh.. inte?!
Svar på tråden dårt asöires setuG