• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

*Ger musen en mina att lägga under grannens valfria ägodel*

• siamusen

Nej, han är en bitter jâvel.

Fan vad jag blir ledsen över alltihopa. Rufs âr sjuk ocksa.

• KarJac
    siamusen skrev 2008-10-17 12:50:33 följande:
    Nej, han är en bitter jâvel.Fan vad jag blir ledsen över alltihopa. Rufs âr sjuk ocksa.

Låter inte det minsta kul älskade mus. >.<
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus

Det är lite mycket nu. Mamma ringde. Man har hittat två tumörer i hennes bröst. Om 10 dagar får hon veta om det är malignt.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-10-17 13:01:03 följande:
    Det är lite mycket nu. Mamma ringde. Man har hittat två tumörer i hennes bröst. Om 10 dagar får hon veta om det är malignt.
    oj Ska halla tummarna för er. Hoppas verkligen att det inte är nagot!
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-17 13:02:51 följande:
    oj Ska halla tummarna för er. Hoppas verkligen att det inte är nagot!
    Jag är redan helt förstörd av blotta misstanken.
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-10-17 13:01:03 följande:
    Näe, fy fan vad jobbigt!!! Håller alla tummar och allt jag kan att det inte är malignt!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus

Tack för era hållna tummar.

Svar på tråden dårt asöires setuG