• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-17 13:01:03 följande:
    Det är lite mycket nu. Mamma ringde. Man har hittat två tumörer i hennes bröst. Om 10 dagar får hon veta om det är malignt.

nämen vafan är det jag läser nu då????

Ska det aldrig ta slut för er del? (och usch vad läskigt med tanke på vårt telefonsamtal igår...)

Jag håller alla tummar jag har för att det är benigna tumörer och/eller att det bara är att ta bort dem...och du - ta nu inte ut något i förskott, vet att det är nästintill omöjligt, men snälla försök.

*kramar om*

• Fåret Shaun

Bella hoppas det är godartade cystor

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-17 14:43:24 följande:
    nämen vafan är det jag läser nu då????Ska det aldrig ta slut för er del? (och usch vad läskigt med tanke på vårt telefonsamtal igår...)Jag håller alla tummar jag har för att det är benigna tumörer och/eller att det bara är att ta bort dem...och du - ta nu inte ut något i förskott, vet att det är nästintill omöjligt, men snälla försök. *kramar om*
    Mmmm, jag känner mig ju hyfsat skyldig efter att ha sagt något sånt ens på skämt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-17 14:35:24 följande:
    Bygg om dig! Kram i alla fall vännen!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • jamex

*håller tummarna för bellas mamma*

snygg presbild, musen!

• Fåret Shaun

Mina barn jagar varandra runt, runt, runt och orkar inte ens titta på dem. Kan bero på bara 1h sömn inatt och inget under dagen

• jamex
    Trogga skrev 2008-10-17 17:43:49 följande:
    Mina barn jagar varandra runt, runt, runt och orkar inte ens titta på dem. Kan bero på bara 1h sömn inatt och inget under dagen
    sätt dammtrasor på fötterna på den ena o skurtrasor på den andra. Ta-daaa; ett rent rum.
  • Pynta

Hm...Nu är det synd om dig Bella. Nu kärvar det verkligen för dig.
    Även jag håller en tumme för din mor.

• Fåret Shaun
    jamex skrev 2008-10-17 17:45:51 följande:
    sätt dammtrasor på fötterna på den ena o skurtrasor på den andra. Ta-daaa; ett rent rum.
    de har redan fått dammsuga
Svar på tråden dårt asöires setuG