• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 14:21:10 följande:
    Absolut.Visst är det lite kul med en leende Avatarbebis, så står det i inlägget typ:"Fitta! analsex är skönt"
    Lika kul varje gång.
    Eller detaljerade sexgrejer, spanking, analt och skit, så går man in och kollar på värsta familjebilderna. Humor.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus

Prata inte skit om mig!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-10-06 14:25:29 följande:
    Prata inte skit om mig!!!
    Oskyldig
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Ickan

Nejdå, när jag gick i skolan fick vi alltid nyponsoppa till risgrynsgröten. Fast i ärlighetens namn så känner jag ingen mer än jag som gillar det. Nyponsoppa o keso är också gott, nästan samma sak ju, i konsistensen iaf.

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 11:12:37 följande:

Är du gravid igen? Det där lät som saltgurka och oboy på en macka. Men när jag tänker efter är det kanske inte så dumt, risgrynsgröt med jordgubbssylt är ju inte så illa.
  • Ickan

Det är ju redan mjölk i gröten så det blir ju mjölk på mjölk bara. Tråååkigt!

Perry the Platypus skrev 2008-10-06 13:04:53 följande:
    Eeeuuuuuuuuuuw. Till både äppelmos och nyponsoppa faktiskt.*är normal och äter med mjölk, kanel och socker*
  • Ickan

Precis vad jag tänkte... Ser ut att vara en hagga över 50 o är inte ens 40.

Perry the Platypus skrev 2008-10-06 13:10:57 följande:
    Det roligaste med Anna Skipper är att hon är typ 15 år yngre än hon ser ut. DET om något gör mig tveksam till att leva asketliv.
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-10-06 14:37:20 följande:
    Nu ska A o jag gå till posten.
    Ha så kul!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Tant Greta

Yeah...fattar ni vad lyxigt det känns att surfa på en RIKTIG dator och inte på en fjuttig mobil?*glad*
    Har även DiscoveryGladKrabbfiskarna NÄR?
    Å så kan jag äntligen göra smileys igenCoolGråterGeneradFot i munnnenLedsenOskyldigOskyldigKyssSkrattandePenga munHemlisGladFörvånadRäcka ut tunganFundersamFlörtSkrikandes

Fick jag med alla?

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-06 13:12:11 följande:
    Ämenvafan, Solfisa, var det inte du och jag som hade mycket att göra på jobbet den här veckan??? Skämmes tamefan.
    lite kul måste väl en stackars gravid patentkonsult få ha också?????
Svar på tråden dårt asöires setuG