• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:24:30 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:22:54 följande: Jaha, här stod det "Du har utfört en förbjuden åtgärd" kanske man inte får göra så??
    *asg*

Nej förmodligen inte. Det var väl ingen shareware då.
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:25:42 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:24:11 följande: Haha, ja faktiskt är det ditåt det lutar. Skaffa en vinylsoffa och en bekväm stol åt mej själv. Sitta och säga hum och mm och fråga hur det kändes så?

Mmmm, hur måååår du nu då? *lägg huvudet på sned*

Hur gåååår det? Har du kunnat gråta? *sträck fram en näsduk*

Hur kändes det när han sa så??? *humma instämmande vid svar*

Du vet att du inte får stänga dörren till det där sorgerummet, du måste tillåta dig att gråta, det vet du va??? *le lite uppmuntrande*

Ska jag be läkaren att sjukskriva dig ett tag till?

Åhhh jag kan OCKSÅ.

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:28:37 följande:
    Mmmm, hur måååår du nu då? *lägg huvudet på sned*Hur gåååår det? Har du kunnat gråta? *sträck fram en näsduk*Hur kändes det när han sa så??? *humma instämmande vid svar*Du vet att du inte får stänga dörren till det där sorgerummet, du måste tillåta dig att gråta, det vet du va??? *le lite uppmuntrande*Ska jag be läkaren att sjukskriva dig ett tag till? Åhhh jag kan OCKSÅ.
    *ryser*

Suri - jag satte in studsprylen i måndags.

Solfisa- jag kan luncha både onsdag och torsdag. Välj vilken dag du föredrar.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:28:37 följande:

Mmmm, hur måååår du nu då? *lägg huvudet på sned*Hur gåååår det? Har du kunnat gråta? *sträck fram en näsduk*Hur kändes det när han sa så??? *humma instämmande vid svar*Du vet att du inte får stänga dörren till det där sorgerummet, du måste tillåta dig att gråta, det vet du va??? *le lite uppmuntrande*Ska jag be läkaren att sjukskriva dig ett tag till?
    Åhhh jag kan OCKSÅ.
    Ska vi starta en mottagning ihop?? I nån flådig stadsdel i Sthlm, ta svindyrt betalt och bli äckligt rika samtidigt som vi vet ALLT om de fina folkets problem. *snilleblixt*
  • Ickan

hejhej...

*kommer med krukväxter till nya tråden*

• gutegirl
    Ickan skrev 2008-10-06 10:24:31 följande:
    hejhej...*kommer med krukväxter till nya tråden*
    åh vad nice!

Visst luktar det ännu nymålat?
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Millimina

Hej! Idag surfar jag från skolan. Känns bättre att få betalt när man surfar faktiskt!

• Ickan

ja verkligen... fräscht

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 10:31:12 följande:

åh vad nice!Visst luktar det ännu nymålat?
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-06 09:38:10 följande:
    *ryser*Suri - jag satte in studsprylen i måndags.Solfisa- jag kan luncha både onsdag och torsdag. Välj vilken dag du föredrar.
    Onsdag it is then!
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-06 10:33:57 följande:
    Hej! Idag surfar jag från skolan. Känns bättre att få betalt när man surfar faktiskt!
    *vet*
Svar på tråden dårt asöires setuG