Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Siamusen. Rätt likt här..fast med efternamn också förstås. Som blir uppochner samma bokstav som den första, och du hittar mig hos Sophia och hos KarJac. Om du är den jag tror har du motorcykel-bruds-ambitioner?

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-23 11:46:08 följande:

Milli har på sin skuldra satt rätt diagnosLivet utan FL är som en vattning såsRinnigt och utan substansHär får hon mental stimulansVilket gör oss andra ganska nöjdaAtt tankarna på vita veckan är röjda
    Mkt bra!!
  • Millimina

Åh, vad snygg du är Siamusen! *flirtar lite*

• Millimina
    Suri skrev 2008-10-23 12:04:37 följande:
    Hello evryboddy!Jag har inte varit inne på facebook på jättelänge, är inte aktiv där. Blir väl snart av med alla friends.
    Hej Suri!

Klart man inte blir av med sina redan fådda vänner.. De enda jag tagit bort har varit sådana som skickar applikationer hela tiden (h-e-l-a t i d e n) innan man kunde välja att inte ta emot från en särskild.

De som aldrig är där är ju bara en siffra i ens vänlista. Det stör ju inte! =)

Hur mår Suné?
  • Millimina
    Suri skrev 2008-10-23 12:26:24 följande:
    Sune mår bra, men han kräks massor... Suck. Jag som inte brukar vara nojjig är faktiskt aningens bekymrad. Det är stora kaskadspyor som kommer helt utan förvarning. Massor. Inte bara i samband med mat, utan kan komma när som helst. Stackarn, det måste ju vara jobbigt.Jobbigt att hela tiden byta kläder också.
    mm, hade ett sådant barn jag också!! Jättejobbigt och kletigt. Men de ska tydligen få i sig det de behöver ändå för det mesta... Han ökar i vikt som han ska väl?
  • Millimina

Kaos, fick jag inte veta det jag frågade? (svårt att veta om man trampar i klaver eller om det bara missades det man frågade...)

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-23 13:00:54 följande:

Jasså,så hon ser inte ut som en grå gammal råtta?Intressant.
    Näe, verkligen inte!!!

När får man se dig på bild då?
  • Millimina

suri, kan ju säga att mitt kräksbarn fortfarande kräks så fort det är något. Han fyller sex i mars

• Millimina
    siamusen skrev 2008-10-23 14:24:06 följande:
    *punkterar*
    *springer runt med en bytta och samlar upp det som sprutar ut*
  • Millimina
    Millimina skrev 2008-10-23 14:26:19 följande:
    *springer runt med en bytta och samlar upp det som sprutar ut*
    (miljövän)
Svar på tråden dårt asöires setuG