Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

åh, jag som behövts roas hela dagen också. VI kunde ha spelat scramble eller nåt.. tävlat om poäng på pacman!

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-24 21:06:50 följande:

Jag tror ju inte ett spår på det där måste jag säga. OM det är sant så är det väldigt trist förstås. och det finns ju barn som dör, och till och med familjer där flera barn drabbas.
  • Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-24 21:46:03 följande:

Fan, den hade jag velat läsa.
    Nä, den var inte bra alls. Jag läste bara TS, men ändå visste man. Det är inte värt tiden då. Lite lurad måste man ju bli iaf!
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-24 21:54:31 följande:
    Jag saknar min katt nu. Lite tråkigt att inte ha någon att prata med sen 19 då Bea somnade
    schysst. Vi då?? Är inte det här att prata? Kan man ite få datorn att ta diktering? Då kunde vi alla sitta och prata högt och spara våra stackars armar...
  • Millimina

nu ska jag gå i säng. Och hoppas på att jag är frisk imorgon.

Natti!

• Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-24 22:39:50 följande:

Jag ska försöka. Jag lyckas glömma att många är så korkade när jag bara hänger med er smarta snyggon hela dagarna!
    Jag hade förmodligen, trots att jag är smartast kunnat bli jättearg på dig! Klart man ska styrkekrama puckon. Hur tror du annars de lär sig?

(Var tvungen att göra en sista koll på netet innan jag kröp ner.. och, minsann, hade jag inte både fått mail och ni hade sagt något som jag var tvungen att läsa lite???mm!)
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-10-25 18:22:42 följande:
    Åh, så gött!Usch, jag hatar verkligen *ler*, jag tror att det betyder *hånler*.*ler*
    Jag håller såååå med!

*s*
  • Millimina

tror det kan betyda *smiles*

men låter som *kissar*

glää!

• Millimina

*s* Så roligt ni har här! *ler* Får man vara med? *ler* Så. Har ni några intressen då? *s*

Kjamiz

/Millimina

• Millimina

nu kräks jag

*kräks*

ni blev förvarnade

Svar på tråden dårt asöires setuG