• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Pelargonen
    Centurion skrev 2008-10-18 21:24:48 följande:
    Nah jag vet ju egenligen inte -glöm det jag skrev.
    *glömmer*
  • Millimina

Ord som folk använt för att hitta till din blogg idag: Keramik solhatt. (tungt!) Smala pennfodral. (man kan ha dem en och en, man måste inte ha ett fodral till varje penna) Fina pennfodral (jag gör bara fula, sen bloggar jag om dem)

• Centurion
    jungfu skrev 2008-10-18 21:25:46 följande:
    *gråter*vilken sorglig blogg, Greta. Hon var typ en av de coolaste där jag växte upp, fast mycket äldre än mig, så jag har vetat vem hon varit sen jag var 14 typ...
    vad?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • jungfu
    Millimina skrev 2008-10-18 21:31:35 följande:
    Ord som folk använt för att hitta till din blogg idag: Keramik solhatt. (tungt!) Smala pennfodral. (man kan ha dem en och en, man måste inte ha ett fodral till varje penna) Fina pennfodral (jag gör bara fula, sen bloggar jag om dem)
    hur funkar det där? hur ser man sånt?
  • MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-10-18 21:29:13 följande:
    Nja, inte i hallen kanske. Den är så liten. Jag vill inte ha knark (vilket jag slapp sist också). Helst inga vaginala undersökningar heller (fast det lyssnade de på och lät mig slippa så när som på två stycken) och inga forcerade situationer.
    Nej en massa vag undersökningar ska det inte vara.
    INte en massa folk heller. Bara dom nödvändigaste. Dvs jag, mannen BM evt en USK och läkaren får komma vb.
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Fåret Shaun
    MissKaos skrev 2008-10-18 21:46:46 följande:
    Nej en massa vag undersökningar ska det inte vara.INte en massa folk heller. Bara dom nödvändigaste. Dvs jag, mannen BM evt en USK och läkaren får komma vb.
    Oj, jag har inte brytt mig vilka som varit där, men sen går det ofta med "praktikanter" så med Agge var det 4 eller 5 personer som sprang omkring och hämtade saker till oss
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-10-18 21:27:58 följande:
    Hm, om barnen piper ska man väcka då för att inhalera eller ska de få sova med sitt pipande ljud?
    piper hur da?
Svar på tråden dårt asöires setuG