• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-10-18 18:03:28 följande:
    Man bör nog inte veta sådant där. Tänk att om det händer så gör det. Och förstås ta reda på om det går att göra något åt utan att bli för manisk om det heller. Allt kan man inte göra något åt. En del som går att göra något åt kan man ändå inte göra något åt..schlappna av!
    Jag har förskrivningsrätt för inkontinenshjälpmedel -det där kanjag tyvärr allt om..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-18 19:02:13 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-18 19:00:38 följande: Han gjorde ju rätt fina barn iaf.. av fotona att döma. Hade han monetas var väl det också bra. Kan han betala hantverkare och barnpassare tycker jag det låter som en keeper.
    Que?Betala hantverkare?
    Finns inte i proppens värld.Han är Frankrikes svar på Martin Timell och Ernst Kirschensteiger
  • siamusen
    LickMeUp skrev 2008-10-18 19:05:51 följande:
    å kommer ja med mina ungar får vi säkert määngdrabatt va?
    Säkert Ta med P ocksa nâr du ânda haller pa

Milli- han borrade för att hänga upp nya krokar och de blev nâstan pa samma höjd

Nu är han och köper en sag för han sagade sönder den gamla när han skulle fixa e¨tt dörrhandtag
  • Millimina
    MissKaos skrev 2008-10-18 19:06:08 följande:
    Jag har förskrivningsrätt för inkontinenshjälpmedel -det där kanjag tyvärr allt om..
    Usch, stackare. Inte lätt att veta. Jag läste teratologin mellan barn ett och två. Bra mycket läskigare ju mer man vet.

Tror man ska vara tolv eller så när man får barn.
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-18 19:07:08 följande:

Que?Betala hantverkare?Finns inte i proppens värld.Han är Frankrikes svar på Martin Timell och Ernst Kirschensteiger
    [/citat]
    siamusen skrev 2008-10-18 19:08:18 följande:
    [citat]
    Säkert Ta med P ocksa nâr du ânda haller pa Milli- han borrade för att hänga upp nya krokar och de blev nâstan pa samma höjd Nu är han och köper en sag för han sagade sönder den gamla när han skulle fixa e¨tt dörrhandtag
    Men om han är Ernst-Martin så blir han iaf inte arg då saker skiter sig? Det är ju skönt!
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-10-18 19:08:45 följande:
    Usch, stackare. Inte lätt att veta. Jag läste teratologin mellan barn ett och två. Bra mycket läskigare ju mer man vet. Tror man ska vara tolv eller så när man får barn.
    Ja, det hade varit bra...
    JAg har gjort praktik på BVC oxå. *brr*
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • LickMeUp

nej nu ska ja lägga eddie, sen göra mig iordning för att jobba :-s
    börjar tröttna på nattklubb faktiskt... tröttna på att aldrig få sova ut dagen efter...

hej hopp på er

Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-18 19:10:12 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-18 19:07:08 följande:
    Men om han är Ernst-Martin så blir han iaf inte arg då saker skiter sig? Det är ju skönt!
    Jo, de blir ocksa arga, bara det att det klipps bort innan det visas
  • Tant Greta

Proppen är ju bara bäst:"sågade sönder sin såg när han skulle fixa ett dörrhandtag".*skrattar högt för mig själv*

• Centurion
    Tant Greta skrev 2008-10-18 19:13:21 följande:
    Proppen är ju bara bäst:"sågade sönder sin såg när han skulle fixa ett dörrhandtag".*skrattar högt för mig själv*
    skrattar ännu högre!
    Welcome to walk a mile in my moccasines
Svar på tråden dårt asöires setuG