• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 22:55:04 följande:
    Jag gick en timme runt ån efter att min mamma ringde igår. Och helt plötsligt så kände jag att jag nog borde ta mig igeom en graviditet till. Jag vill inte att Arvid ska vara ensam den dag jag och Ego dör.
    Är du ensambarn?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 22:57:44 följande:
    Är du ensambarn?
    Ja. Har aldrig lidit av det. Men just nu känns det tufft att inte ha något syskon. Ego förlorade sin mamma för 8 år sen i just bröstcancer så jag vill inte belasta honom för mycket.

Och nej - jag har inte gått i terapi för fobin. Har funderat kring det dock. Det är faktiskt inte själva kräkandet som jag panikerar över - det är illamåendet som knäcker mig och ger mig panikångest.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:02:44 följande:
    Ja. Har aldrig lidit av det. Men just nu känns det tufft att inte ha något syskon. Ego förlorade sin mamma för 8 år sen i just bröstcancer så jag vill inte belasta honom för mycket.Och nej - jag har inte gått i terapi för fobin. Har funderat kring det dock. Det är faktiskt inte själva kräkandet som jag panikerar över - det är illamåendet som knäcker mig och ger mig panikångest.
    Är det bekräftat cancer nu?
    Jag förstår din tanke i det hela. Kanske terapi vore något som kunde hjälpa dig i alla fall..
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 23:07:05 följande:
    Är det bekräftat cancer nu?Jag förstår din tanke i det hela. Kanske terapi vore något som kunde hjälpa dig i alla fall..
    Nej nej, inte bekräftat!! Prover har skickats på analys - vi talar 10 dagar väntan nu.
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:19:02 följande:
    Nej nej, inte bekräftat!! Prover har skickats på analys - vi talar 10 dagar väntan nu.
    Fyfan vilken jobbig väntan
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 23:20:03 följande:
    Fyfan vilken jobbig väntan
    Ja. Jag försöker andas lugnt när jag tänker på henne. Framför allt försöker jag att inte tänka alls.
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:22:48 följande:
    Ja. Jag försöker andas lugnt när jag tänker på henne. Framför allt försöker jag att inte tänka alls.
    Förstår det raring, ni har en jobbig tid fram till beskedet..
  • Perry the Platypus

Mmm. Det som känns så knäppt är att jag förmodligen oroar mig mer än vad hon gör. Hon är bra på att lägga locket på. Jag däremot är en can of worms; har jag väl börjat oroa mig så kan jag inte sluta.

Varför är din man ett pucko idag förresten?

• Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:27:48 följande:
    Mmm. Det som känns så knäppt är att jag förmodligen oroar mig mer än vad hon gör. Hon är bra på att lägga locket på. Jag däremot är en can of worms; har jag väl börjat oroa mig så kan jag inte sluta.Varför är din man ett pucko idag förresten?
    Mm men jag förstår dig, i det här läget kan jag nästa tro att det är värre att vara utomstående är drabbad sas..

Åh lång story men jag skulle kunna................................
Svar på tråden dårt asöires setuG