• Pynta

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 16:28:13 följande:

Han har en stor grabb sedan innan.
    Aha! Så han har två barn, en kille och en tjej. Och du har tre barn, en flicka och två pojkar, stämmer det?

Få se, en två tre... fem barn totalt sett och nu ett sjätte?
    Det måste vara livat hemma hos er när alla är samlade
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-12 18:18:18 följande:

Smågodis *nickar* Segisar. Det är DET jag vill ha. OCh snickersglass.
    Fint! Just kombon socker, färgämnen och konsistengivare lär vara FANTASTISKT bra för magkatarrer. Kokt fisk och annan len föda är bara nys. * nickar*
  • Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 19:01:02 följande:

Japp! Och så har de ofta nån kompis hemma också, du kan ju tänka dig vilket liv det kan bli!
    Full rulle!
  • Pynta

Jag är ett dumhuvud. Fel. Ett impulsivt dumhuvud.

Jag har haft kontakt med en man, en kontakt som nu är off. Jag är inte sur på honom men han är nog lite...hm...trött?..på mig.

Nå. Nu satt jag och läste en tidning på nätet och fick syn på något som jag vet intresserar honom. OCH som det impulsiva dumhuvud jag är länkar jag artikel till honom. OCH nu sitter jag här med gruvlig ångest och ångrar mig djupt. VARFÖR kan man inte ångra och radera skickade meddelanden??!!

Jag är en idiot. Vid min ålder borde jag veta bättre, ha lärt av tidigare misstag, men inte. Glad i hågen och tjoflöjt gör jag om samma sak igen. Jag är pinsam. En pinsam idiot. * ångest*

• Pynta

siamusen skrev 2008-12-12 19:12:39 följande:

KarJac skrev 2008-12-12 19:11:06 följande:
    Ja Har just kommit hem franb tandlâkaren förresten. Gick över förväntan. Vi var bara tre som fick hålla fast honom. Och tanden är förmodligen död, kommer blir brun men borde sitta kvar. Inte avbruten i varjefall.
    Aj då. Så det var så pass illa ändå. Fy tusan så ont det måste ha gjort.
  • Pynta

KarJac skrev 2008-12-12 19:18:05 följande:

Äh. Alla är vi pinsamma idioter ibland. Det hör till livet. Det var ju väldigt snäll gjort!
    åh...jaa * kvider mig* Ska försöka tänka på det. Att det iaf var snällt gjort.

Tack!
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-12 19:18:30 följande:

JAg tror det bilir Krister efter Pappa och Morfar i andra namn.
    Morfar i andra namn? Det var udda.
  • Pynta

Pynta skrev 2008-12-12 19:25:10 följande:

MissKaos skrev 2008-12-12 19:18:30 följande:
    Morfar i andra namn? Det var udda.
    Stavas det Morphar då ? * Skrattar*
  • Pynta

Tack, KJ och Mus, för vänliga ord. Tyvärr är nog läget så pass illa att om han ens svarar kan svaret bli något i stil med det här:

Tack för länken. Intressant. Men jag undanber mig all vidare kontakt. // NN

Nåväl. Värre än pinsamt kan det ju just inte bli. Möjligen väldigt pinsamt.

Svar på tråden dårt asöires setuG